De charleston heeft een opvolger
De charleston heeft een opvolger
Namelijk, mijn nieuwe club!

-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
€11000Eendeke schreef:Ik durf gewoon niet te vragen hoeveel

Maar ik ga eerst nog een half jaar richting buitenland, begin volgend jaar haal ik hem pas op. Gisteren wel alvast een klein voorschot langs gebracht bij Duckservice om hem voor mij vast te houden.
Alles wat er aan te verzinken valt is verzonken, er zit een nieuw verzonken chassis onder, er zit een goed interieur in en ik krijg hem afgeleverd met een grote beurt en 123.
prachtig!
ben wel benieuwd of het extra gewicht de rij eigenschappen beïnvloed, enig idee hoe zwaar hij nu is?
en hoe komt het dat de achterspatborden en de motorkap anders van kleur zijn? zijn die elektrolytisch verzinkt en de rest thermisch verzinkt?
zo ja, waarom niet allemaal op de zelfde manier?
ben wel benieuwd of het extra gewicht de rij eigenschappen beïnvloed, enig idee hoe zwaar hij nu is?
en hoe komt het dat de achterspatborden en de motorkap anders van kleur zijn? zijn die elektrolytisch verzinkt en de rest thermisch verzinkt?
Goede vraag, hij zal inderdaad wel een paar kilo zwaarder zijn nu.Steffan schreef:prachtig!
Ja die zijn anders verzinkt met het oog op een eventuele lakbeurt als de zink is uitgewerkt.
Ik zet er waarschijnlijk toch andere velgen onderEendeke schreef:Kunnen ze velgen niet verzinken?
Ze steken er zo bij af....?!?