Heeft iemand een idee of het relais de extra stroom voor extra knipperlichten aankan? Gaan de knipperlichten ook sneller knipperen wanneer ik een extra paar aansluit?
Bullit
extra knipperlichten
op de c-stijl. Het viel me op dat, vooral op de snelweg, veel auto's niet leken te zien dat ik van baan wil veranderen. Wanneer je al een beetje naast een eend rijdt is het onmogelijk te zien wanneer de knipperlichten branden. (deze zitten immers niet op een hoek maar echt op de voor- en achterkant.)
Heb van die klassiek ogende Hella knipperlichten gekocht.
B.
Heb van die klassiek ogende Hella knipperlichten gekocht.
B.
- Daffy
- Super eendkenner
- Contacteer:
Je kan altijd een electronisch knipperrelais plaatsen. Bij deze is de knippersnelheid niet afhankelijk van de belasting ( het aantal lampjes).
Een conventioneel relais kan aardig wat hebben , maar ,vooral een wat ouder relais kan bij extra belasting de geest geven. Uiteraard is een aanhangwagen , na aansluiten van je zij clignateurs , een extra belasting.
Daffy
Een conventioneel relais kan aardig wat hebben , maar ,vooral een wat ouder relais kan bij extra belasting de geest geven. Uiteraard is een aanhangwagen , na aansluiten van je zij clignateurs , een extra belasting.
Daffy