Dyane en Acadiane register DVN en Nieuw forum
Dyane en Acadiane register DVN en Nieuw forum
De Dyane Vereniging Nederland heeft sinds vandaag ook een erg mooi Dyane/Acadiane gerelateerd forum. Deze is te vinden op de site van de Dyane Vereniging Nederland www.dyane.nl
Laatst gewijzigd door Dyane op za 5 sep, 2009 16:51, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Veelvuldig poster
Het is een mooi forum, alleen slecht toegankelijk. Probeer maar eens wat te posten, dat lukte mij na lang proberen niet. Erg gebruikers onvriendelijk. Daar moet echt nog het nodige aan verbeteren.
Maar niettemin een goede poging die nog niet af is.
Geen injectie
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
Geen elektronica (behalve 123)
Geen turbo
Geen problemen!
Ik zie het probleem niet echt, want het is toch heel makkelijk om iets te posten ?Kulio schreef:Het is een mooi forum, alleen slecht toegankelijk. Probeer maar eens wat te posten, dat lukte mij na lang proberen niet. Erg gebruikers onvriendelijk. Daar moet echt nog het nodige aan verbeteren.
Zie op het plaatje het omcirkelde gedeelte. Daar maak je een nieuw topic mee.
http://dyane.rodebaert.info/index.php?a ... h=13;image
-
- Heavy user
mwoah, net zo gebruiks(on)vriendelijk als 2cv.nl alleen zitten de knopjes op een iets andere plek.Kulio schreef:Het is een mooi forum, alleen slecht toegankelijk. Probeer maar eens wat te posten, dat lukte mij na lang proberen niet. Erg gebruikers onvriendelijk. Daar moet echt nog het nodige aan verbeteren.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Dyane en Acadiane Register
Op de website van de Dyane vereniging Nederland hebben we nu ook een Dyane en Acadiane register toegevoeg. Opzich was deze er al in de vorm van een Excel-lijst. Nu is het ook een soort Excel-lijst, maar kan je direct zelf je gegevens invoeren. Na ca. 5 minutern staat je Dyane of Acadiane in de lijst. Op deze manier hopen we een beter inzicht te krijgen in hoeveel er nog rondrijden in Nederland.
-
- De Forumbelg
http://dyaneclub.free.fr/forum/
Wel een beetje triest van het register is de keuze tussen Dyane4 en Dyane6. Er is een groot verschil tussen een Dyane6 van '68 en één van '83. Daarbij komt dat een Dyane van '67 geen Dyane4 is maar gewoon een Dyane. Het is net interessant om specifiek te gaan in de benamingen van een type auto om zo een overzicht te krijgen van wat er juist nog rondrijdt. Zo is het ook interessant om onderscheid te maken tussen de verschillende uitvoeringen Luxe, Confort en Commercial, zeker voor de beginjaren.
Ik zet er in ieder geval alle '67ers en '68ers bij die ik ken, origineel Nederlandse auto's van Belgische productie.
Groet,
Yannick
Wel een beetje triest van het register is de keuze tussen Dyane4 en Dyane6. Er is een groot verschil tussen een Dyane6 van '68 en één van '83. Daarbij komt dat een Dyane van '67 geen Dyane4 is maar gewoon een Dyane. Het is net interessant om specifiek te gaan in de benamingen van een type auto om zo een overzicht te krijgen van wat er juist nog rondrijdt. Zo is het ook interessant om onderscheid te maken tussen de verschillende uitvoeringen Luxe, Confort en Commercial, zeker voor de beginjaren.
Ik zet er in ieder geval alle '67ers en '68ers bij die ik ken, origineel Nederlandse auto's van Belgische productie.
Groet,
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963