geen boorddocumenten meer
-
- Beginner
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 3 sep, 2009 18:17
geen boorddocumenten meer
Hallo,
ik ben alle documenten kwijt van mijn 2CV. Deze stond meer dan 10 jaar stil en wil er nu wat mee doen, maar zowel eenvormigheidsattests als inschrijvingsbewijs en verzekeringsdocumenten zijn zoek/verloren. Ik heb een document van verlies door de politie laten opmaken, maar de citoen concessiehouder geeft mij weinig kans dat de wagen opnieuw kan gekeurd worden gezien de laatste keuring meer dan 10 jaar geleden gebeurde.
Iemand ervaring hiermee? Zijn er nog andere wegen die ik kan bewandelen?
Bedankt
ik ben alle documenten kwijt van mijn 2CV. Deze stond meer dan 10 jaar stil en wil er nu wat mee doen, maar zowel eenvormigheidsattests als inschrijvingsbewijs en verzekeringsdocumenten zijn zoek/verloren. Ik heb een document van verlies door de politie laten opmaken, maar de citoen concessiehouder geeft mij weinig kans dat de wagen opnieuw kan gekeurd worden gezien de laatste keuring meer dan 10 jaar geleden gebeurde.
Iemand ervaring hiermee? Zijn er nog andere wegen die ik kan bewandelen?
Bedankt
Zelf heb ik ooit met de RDW in Nederland gebeld over een Belgische Mehari die jaren stilstond zonder papieren.
De RDW kom het chassisnummer in het Belgisch systeem terugvinden en vertelde mij dat invoer geen probleem zou zijn.
Nu weet ik verder natuurlijk niet hoe het registratiesysteem in Belgie geregeld is
(P.s. betreft het nu een Belgisch of Nederlands voertuig?)
De RDW kom het chassisnummer in het Belgisch systeem terugvinden en vertelde mij dat invoer geen probleem zou zijn.
Nu weet ik verder natuurlijk niet hoe het registratiesysteem in Belgie geregeld is
(P.s. betreft het nu een Belgisch of Nederlands voertuig?)
Mehari 1972 / 2CV 1975 / 2CV 1987
-
- Beginner
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 3 sep, 2009 18:17
auto ter controle aanbieden
goeie grap. Na de aangifte bij de politie, en een copy van het laatste keuringsattest, werden de nieuwe papieren aangevraagd bij Citroen Belgie. Vorige week brief in de bus. Nu moet ik mijn eendje laten controleren in de hoofdzetel van Citroen Belgie (in Brussel op +/- 90km van huis). Rijden doet dat ding niet en als het kon, mocht het niet want geen papieren. Bovendien, waartoe dient de controle van de politie dan nog? Die hebben het chassisnummer nagekeken op de wagen en een verklaring hiervoor opgemaakt. Hoeveel gaat mij dit grapje (180 km sleepdienst) kosten?Ik word er niet bepaald blij om.
Heeft iemand ook in deze kafkajaanse situatie gezeten?
Heeft iemand ook in deze kafkajaanse situatie gezeten?
-
- Beginner
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 3 sep, 2009 18:17
Eindelijk
Eindelijk heb ik mij 2PK op orde. Boorddocumenten zijn ok, gekeurd en gisteren een eerste rit mee gemaakt.
Ere wie ere toekomt, alles dankzij CQS in Tienen (http://www.cqsbelgium.be)
Ere wie ere toekomt, alles dankzij CQS in Tienen (http://www.cqsbelgium.be)
- Peter Parker
- Regelmatige poster
- Berichten: 360
- Lid geworden op: wo 19 aug, 2009 10:28
- Locatie: Purmerend
-
- Beginner
- Berichten: 5
- Lid geworden op: do 3 sep, 2009 18:17