Verstelbare sproeier vraagje
Verstelbare sproeier vraagje
In de plaats van welke sproeier komt ie eigenlijk?Heb ik er ook wat aan of is zo'n sproeier alleen nuttig als je op E85 gaat rijden?Waar haal je ze vandaan?
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Oké, dat lijkt mij ook wel wat.Ik heb er al een stuk of 4 ingehad nu heb ik 120 in maar heb het idee dat ie nu net wat te rijk is met 115 zit er een dipje tussen de 1ste en 2de trap waardoor ie op het randje 2de trap niet lekker rijd.Ik ga zo'n verstelbare op de kop tikken en toch eens naar een vermogenstestdag.Waar haal ik zo'n sproeier?Gewone eendenboer? Komt ie trouwens met de verstelling buiten de carburateur?
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 171
- Lid geworden op: do 3 jul, 2008 16:01
Sluit maar even aan bij dit topic.
Wie weet hoe je je vlotterhoogte moet instellen bij montage van de verstelbare sproeier.
Als ik de vlotter in het primaire deel niet wil laten rusten op de sproeier zit ik al snel op een hoogte van 13 i.p.v. 18. Kun je de ene vlotter op 13 zetten en die in de secundaire kamer gewoon op 18.
Wie weet hoe je je vlotterhoogte moet instellen bij montage van de verstelbare sproeier.
Als ik de vlotter in het primaire deel niet wil laten rusten op de sproeier zit ik al snel op een hoogte van 13 i.p.v. 18. Kun je de ene vlotter op 13 zetten en die in de secundaire kamer gewoon op 18.
Gezocht ; Dyane en Visa 1.7 D
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
ik heb er veel geproiegel mee gehad, je moet de ene vlotter iets meer naar het scharnierpunt krijgen. je kan het testen door een stuk benzine slang er op te zetten en dan te blazen om te zien of de vlotternaald open/dicht gaat. ik heb na een avond klooien maar een carb deksel stuk gezaagd om te kunnen zien waar de vlotter op vastloopt, maar kom er niet aqchter en heb geen zin in gezeur. ik ga mn sproeiers gewoon opboren en dus permanent op e85 rijden. ben alleen nog steeds op zoek naar sproeierboortjes....
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 171
- Lid geworden op: do 3 jul, 2008 16:01
Begrijp ik dat je de vlotterhoogte gewoon op 18 laat staan en doordat ie korter is dan net vóór de sproeier omlaag kan ?Ramon schreef:met een soldeerbout een stukje uit je vlotter halen! en weer dicht smelten
Maarrrr ehhh...is dit iets uit de praktijk of bedenk je dat nu. Met andere woorden, weet je of het werkt ? Als het werkt is het wel een leuke oplossing.
Gezocht ; Dyane en Visa 1.7 D
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2179
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam