Demontabele kunststof olie-vulbuis
Demontabele kunststof olie-vulbuis
Ik zag gisteren op de A t/m ZX markt in Kerkrade bij een duitse handelaar een demontabele kunststof vulbuis. Hij zei dat ie niet geweldig werkte maar toen we hem openschroefden bleek dat ze vergeten waren de rubber ventiel slang te monteren.... :oops:
Ja gek he dat ie het dan niet goed doen...maar.
Iemand ervaring met zo'n ding, Lijkt me wel heel handig omdat ie demontabel is. Je kunt dan een eventueel defect snuffelventiel vervangen.
Ja gek he dat ie het dan niet goed doen...maar.
Iemand ervaring met zo'n ding, Lijkt me wel heel handig omdat ie demontabel is. Je kunt dan een eventueel defect snuffelventiel vervangen.
Laatst gewijzigd door AZL57 op wo 30 sep, 2009 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
diverse Citroens, wat anders.
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Het gaat in deze discussie volgens mij om deze vulpijp.
en deze in gedemonteerde toestand.
Wordt aangeprezen met "demontabel om te kunnen reinigen. Verhoogt de levensduur van de motor" Het ding heb ik gezien voor 55 Euro exclusief verzendkosten.
Als je de auto geheel origineel wilt houden uiteraard geen optie. Maar ze zijn bijna even duur als de bekende vervangende vulpijpen die vaak nieuw al defect zijn. Of ze goed werken? Geen idee.
Edit J.C. foto's zichtbaar gemaakt

en deze in gedemonteerde toestand.

Wordt aangeprezen met "demontabel om te kunnen reinigen. Verhoogt de levensduur van de motor" Het ding heb ik gezien voor 55 Euro exclusief verzendkosten.
Als je de auto geheel origineel wilt houden uiteraard geen optie. Maar ze zijn bijna even duur als de bekende vervangende vulpijpen die vaak nieuw al defect zijn. Of ze goed werken? Geen idee.
Edit J.C. foto's zichtbaar gemaakt
-
- Veelvuldig poster
Deze staat op de Franse website www.ami-2cv.com als een vulpijp voor 2CV6. Ga maar naar de website en zoek op het woord reniflard. Er komt een lijst met matches en het is de 16e in de lijst.