wie weet het velossende antwoord
wie weet het velossende antwoord
Ik weet het niet meer heb 2 eenden
hebben elec ondsteking, eend 1 Ploft bij het starten als hij warm is loopt hij prima 225 op de teller maar in het begin rottig horten en stoten
Alles is vervangen comleet electro gedeelte, gerevizeerde carborateur,
Kleppen div ,keren gesteld , geen valse lucht , brandstof toevoer goed .oli koeler dooergeblazen ,lucht filter niuw.
brand stof tank en aansluiting er van nagezien en door gespoeld , co2 in garage gesteld.Ollie vul pijp vervangen, bobine omgeruild , ondsteking in div, standen uit geprobeerd, echt van alles gedaan maar blijft ploffen
............................................................................
Bij mijn anderre 2cv is het ook al hommelus Bij plank gas geven houd hij in laat ik het gas iets los dan trekt hij wel door ondsteking staat goed start meteen ,ook hierloopt stacioner goed maar trekt niet als ik in de 3 schakel .moet weer met gas pendaal spelen om hem aan het door trekken te krijgen .
Ook bij deze wagen alles nagezien en uitgesloten van kleppen tot en met stroom gedeelte.
Veel geld uit gegeven aan allerlei revizies en onderdelen en nog 2 eenden die waardeloos lopen .Kenners van 2cv weten het ook niet meer werkelijk alles nagezien .
Wie heeft het verlossenden andwoord anders gaan deze eenden in de sloop .Ben nu al maanden aan het aan klooien heb er nu echt helemaal genoeg van .
Groet joop
hebben elec ondsteking, eend 1 Ploft bij het starten als hij warm is loopt hij prima 225 op de teller maar in het begin rottig horten en stoten
Alles is vervangen comleet electro gedeelte, gerevizeerde carborateur,
Kleppen div ,keren gesteld , geen valse lucht , brandstof toevoer goed .oli koeler dooergeblazen ,lucht filter niuw.
brand stof tank en aansluiting er van nagezien en door gespoeld , co2 in garage gesteld.Ollie vul pijp vervangen, bobine omgeruild , ondsteking in div, standen uit geprobeerd, echt van alles gedaan maar blijft ploffen
............................................................................
Bij mijn anderre 2cv is het ook al hommelus Bij plank gas geven houd hij in laat ik het gas iets los dan trekt hij wel door ondsteking staat goed start meteen ,ook hierloopt stacioner goed maar trekt niet als ik in de 3 schakel .moet weer met gas pendaal spelen om hem aan het door trekken te krijgen .
Ook bij deze wagen alles nagezien en uitgesloten van kleppen tot en met stroom gedeelte.
Veel geld uit gegeven aan allerlei revizies en onderdelen en nog 2 eenden die waardeloos lopen .Kenners van 2cv weten het ook niet meer werkelijk alles nagezien .
Wie heeft het verlossenden andwoord anders gaan deze eenden in de sloop .Ben nu al maanden aan het aan klooien heb er nu echt helemaal genoeg van .
Groet joop
Gewoon 2cv
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2182
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
- Locatie: Amsterdam
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 846
- Lid geworden op: di 30 dec, 2003 16:36
- Locatie: Valkenburg ad Geul
Re: wie weet het velossende antwoord
.. als je ze weggooit dan gooi ze maar mijn kant op..joopsmit schreef:
Wie heeft het verlossenden andwoord anders gaan deze eenden in de sloop .Ben nu al maanden aan het aan klooien heb er nu echt helemaal genoeg van .

Ben nog aan het zoeken naar een nieuw projectje....
Groetjes van deze Joop..

2 cylinders en 30 pk maar veel meer inhoud..!
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
enne...mooi grijs is niet lelijk. Rood valt ook best mee.
De oplossing is op de rollerbank bij de burtonclub.
Ook gedaan met mijn eend, echt ideaal kun je onder belasting zien of het mengsel goed is!
Had problemen mey revsie motor niets dan gezeur, ni is ie goed!
Ploffen is inderdaad verkeerde onstekking, zet anders de contactpunt er eens in. Verder valslucht, pakking spruistuk. Stel je de kleppen op de juiste manier?
Die tweede lijkt me geen bezine, dus inderdaad vlotter wel goed, of benzine pomp lek of een bezine leiding niet goed, bv op de tank.
Ook gedaan met mijn eend, echt ideaal kun je onder belasting zien of het mengsel goed is!
Had problemen mey revsie motor niets dan gezeur, ni is ie goed!
Ploffen is inderdaad verkeerde onstekking, zet anders de contactpunt er eens in. Verder valslucht, pakking spruistuk. Stel je de kleppen op de juiste manier?
Die tweede lijkt me geen bezine, dus inderdaad vlotter wel goed, of benzine pomp lek of een bezine leiding niet goed, bv op de tank.
-
- Gebruiker
- Berichten: 61
- Lid geworden op: vr 12 sep, 2008 01:35
- Locatie: Oudelande
Ja wel een paar tips gehad maar die waren niet van toepassing bij mijn wagen.
De Beste tip is nog op de roller bank uit testen maar ja dan moet je wel een roller bank tot de beschikking hebben en een garage die er een heeft heeft dan meteen dollar tekens in de ogen . Zo iets van je kunt hem brengen en morgen weer op halen . Dus krijg ik meteen een vette rekening. vrees ik .Maar ja tijd brengt raad .
De Beste tip is nog op de roller bank uit testen maar ja dan moet je wel een roller bank tot de beschikking hebben en een garage die er een heeft heeft dan meteen dollar tekens in de ogen . Zo iets van je kunt hem brengen en morgen weer op halen . Dus krijg ik meteen een vette rekening. vrees ik .Maar ja tijd brengt raad .
Gewoon 2cv
Is er geen eendenboer oid bij jou in de buurt die af en toe een rollerbankdag houdt? Ik weet dat er in Zutphen eentje zit maar dat is waarschijnlijk net een tikkie te ver voor joujoopsmit schreef:Ja wel een paar tips gehad maar die waren niet van toepassing bij mijn wagen.
De Beste tip is nog op de roller bank uit testen maar ja dan moet je wel een roller bank tot de beschikking hebben en een garage die er een heeft heeft dan meteen dollar tekens in de ogen . Zo iets van je kunt hem brengen en morgen weer op halen . Dus krijg ik meteen een vette rekening. vrees ik .Maar ja tijd brengt raad .
