Even voorstellen: canard rouge
- Canard rouge
- Gebruiker
Even voorstellen: canard rouge
Goedenmiddag allen!
Al van baby af aan een fervent dyane rijder... mijn vader had een besteleend.. eerst een rode en later een blauwe. Prachtige auto's...
In mijn studententijd altijd graag een eendje willen bezitten maar het werd een kever.
Nog weer wat jaartjes later... nog steeds op de rem als ik er eentje zie.. in Frankrijk zit er altijd wel een aantal vakantiefoto's bij met een eend erop .
Nu vanmorgen vroeg mijn man om even bij hem te komen zitten. Afgelopen week zijn we 3 jaar getrouwd en binnenkort ben ik ook nog eens jarig...
en het mooiste cadeau dat je verzinnen kunt
we gaan dinsdag kijken voor een heuse Canard rouge... voor mij!!
Al van baby af aan een fervent dyane rijder... mijn vader had een besteleend.. eerst een rode en later een blauwe. Prachtige auto's...
In mijn studententijd altijd graag een eendje willen bezitten maar het werd een kever.
Nog weer wat jaartjes later... nog steeds op de rem als ik er eentje zie.. in Frankrijk zit er altijd wel een aantal vakantiefoto's bij met een eend erop .
Nu vanmorgen vroeg mijn man om even bij hem te komen zitten. Afgelopen week zijn we 3 jaar getrouwd en binnenkort ben ik ook nog eens jarig...
en het mooiste cadeau dat je verzinnen kunt
we gaan dinsdag kijken voor een heuse Canard rouge... voor mij!!
- Canard rouge
- Gebruiker
hoii welkom op dit forum!!!
ik heb 3 punts gordels achter in de eend gezet omdat mijn kids er ook veilig in moesten....
Ik moet toch nog ff zoeken naar de foto's ervan dus als je belangstelling hebt.........
Canard rouge schreef:
Moet alleen even kijken of er ook heupgordels achterin zitten en zo niet dan moeten we die erin bouwen. Kindlief moet ook mee en wel in een gordeltje!
ik heb 3 punts gordels achter in de eend gezet omdat mijn kids er ook veilig in moesten....
Ik moet toch nog ff zoeken naar de foto's ervan dus als je belangstelling hebt.........
Laatst gewijzigd door Charlie op zo 27 dec, 2009 17:55, 1 keer totaal gewijzigd.
#Echtemannenrijdendehelewinter2cv
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
2cv6 Charleston -1984
Peugeot 106 - 1996
- Canard rouge
- Gebruiker
- Jeroen-citroen
- Moderator
- 2cvmaarten
- Veelvuldig poster
-
- Moderator
- Canard rouge
- Gebruiker
- Canard rouge
- Gebruiker
- Canard rouge
- Gebruiker
Nou ik kan jullie melden dat we zijn geweest maar hebben besloten van de koop af te zien. Om het netjes te zeggen was de koets redelijk maar het chassis toch wel binnenkort aan een lasbeurt toe. Tevens waren er tekenen van het beginstadium van het knikken van het chassis.
Geen goed idee voor ons omdat we niet de mogelijkheid hebben om te lassen. Vanmiddag gaan we misschien elders kijken voor een andere eend bij een bedrijf in Brabant die er meer heeft staan.
Geen goed idee voor ons omdat we niet de mogelijkheid hebben om te lassen. Vanmiddag gaan we misschien elders kijken voor een andere eend bij een bedrijf in Brabant die er meer heeft staan.