Puzzeltocht in Drenthe?
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
Puzzeltocht in Drenthe?
Hallo,
Ik weet niet of ik het hier kan/mag plaatsen, maar ik heb wel weer zin om in het voorjaar of zo een leuke puzzelrit te gaan organiseren.
Is hier ook belangstelling voor?
Het is de bedoeling om een puzzelrit met opdrachten en spelletjes voor onderweg te gaan organiseren.
Dus lijkt het jullie iets laat het even weten, dan kan ik iets gaan uitzetten.
Ik weet niet of ik het hier kan/mag plaatsen, maar ik heb wel weer zin om in het voorjaar of zo een leuke puzzelrit te gaan organiseren.
Is hier ook belangstelling voor?
Het is de bedoeling om een puzzelrit met opdrachten en spelletjes voor onderweg te gaan organiseren.
Dus lijkt het jullie iets laat het even weten, dan kan ik iets gaan uitzetten.
- Jeroen-citroen
- Moderator
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
-
- Beginner
- Contacteer:
Eventuele overnachting
Hallo Puzzeltocht liefhebbers
Ik heb grond voldoende. Jullie kunnen overnachten bij ons in de tuin.
Wij wonen in Drente.
Edgar en Jolanda
Ik heb grond voldoende. Jullie kunnen overnachten bij ons in de tuin.
Wij wonen in Drente.
Edgar en Jolanda
Laatst gewijzigd door Feest Eend op zo 21 feb, 2010 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Toe aan een leuk Eendenfeest.
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Ik sluit me aan bij Siemen, een rit is leuk, maar dat gepuzzel en opdrachten hoeft voor mij niet.
Afgelopen jaar had je iets op poten gezet voor de 4&6 club, daar ben ik ook geweest, maar als ik van te voren had geweten dat er ook gepuzzeld e.d. moest worden, was ik niet gekomen.
Maar in ieder geval leuk dat je het idee hebt en het ook uit wilt gaan voeren, er zijn genoeg mensen die WEL willen puzzelen en opdrachten uitvoeren.
Succes!
Afgelopen jaar had je iets op poten gezet voor de 4&6 club, daar ben ik ook geweest, maar als ik van te voren had geweten dat er ook gepuzzeld e.d. moest worden, was ik niet gekomen.
Maar in ieder geval leuk dat je het idee hebt en het ook uit wilt gaan voeren, er zijn genoeg mensen die WEL willen puzzelen en opdrachten uitvoeren.
Succes!
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962
-
- Veelvuldig poster
Klinkt errug goed, wij zijn wel met z'n tweeen ( bijna met drie) ik hou zelf niet zo van dat gepuzzel of erg veel kilometers rijden ( dat heb ik voor mijn werk al genoeg gedaan) maar iets bekijken of een paar leuke spelen daar ben ik wel voor ( heb daar ook wel ervaring in en weet nog wel wat leuke dingetjes maar stuur daar maar een pb over)
oja organiseer het liever niet rond 13 april want dan moet ik thuis zijn...
oja organiseer het liever niet rond 13 april want dan moet ik thuis zijn...
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster