Het 'Hé, wat een handige aanbieding!' topic
Het 'Hé, wat een handige aanbieding!' topic
Bouwmarkten en zaken als Aldi en Lidl willen nog wel eens leuke aanbiedingen hebben voor de eendrijder zoals tapsetjes ed. Zie je wat leuks in de folders? Meld het hier!
Ik trap af met deze Topcraft krik bij de Aldi:
€27,99
• 2 wielblokken en 2 assteunen
• max. hefvermogen: 2000 kilo
• schotelhoogte: 350 mm
• verstelbare hoogte van 135 tot 330 mm
• in kunststof opbergkoffer
Ik trap af met deze Topcraft krik bij de Aldi:
€27,99
• 2 wielblokken en 2 assteunen
• max. hefvermogen: 2000 kilo
• schotelhoogte: 350 mm
• verstelbare hoogte van 135 tot 330 mm
• in kunststof opbergkoffer
-
- Regelmatige poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
die krik haalt het wel, net an, alleen als je eend ook maar iets lager staat dan standaard, krijg je m er niet onder........
Die as steuntjes zijn ook voor onder de assen, bij de eend kunnen prima onder de Fusees of de hoek van de draagarm, naast het wiel.
Die as steuntjes zijn ook voor onder de assen, bij de eend kunnen prima onder de Fusees of de hoek van de draagarm, naast het wiel.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Regelmatige poster
-
- Las Expert
- Contacteer:
hier in friesland heb je veel winkels van chineese meuk. die assteunen heb je hier voor 7 euro per set ofzo spul kost niks.
tip:
www.soer.nl
www.buitelaar.nl
tip:
www.soer.nl
www.buitelaar.nl
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
- Bluespirit
- Beginner
Inderdaad, zo een krikje is handig. Maar zet er echt wel assteunen onder. Ik heb ook zo een krikje, maar na een tijdje slijt ie. En dan zakt ie langzaam naar beneden zonder het gelijk door te hebben.
Beter koop je gelijk een goede en grote krik als je onder de auto wil gaan liggen sleutelen. Maar voor pech onderweg, ideaal zo een klein krikje!
Beter koop je gelijk een goede en grote krik als je onder de auto wil gaan liggen sleutelen. Maar voor pech onderweg, ideaal zo een klein krikje!
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
- Jeroen-citroen
- Moderator
Een krik is ook alleen om te krikken en niet om te steunen als je onder de auto wil liggen, daar heb je de steunen voor nodigTB schreef:Inderdaad, zo een krikje is handig. Maar zet er echt wel assteunen onder. Ik heb ook zo een krikje, maar na een tijdje slijt ie. En dan zakt ie langzaam naar beneden zonder het gelijk door te hebben.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
Gelukkig zitten er ook steunen bij dit setjeTB schreef:Inderdaad, zo een krikje is handig. Maar zet er echt wel assteunen onder. Ik heb ook zo een krikje, maar na een tijdje slijt ie. En dan zakt ie langzaam naar beneden zonder het gelijk door te hebben.
Vandaag even langs den Aldi geweest, had de een-na-laatste
-
- Moderator
Ik heb er ook zo een, kan 2 ton tillen en is voor de eend prima. Wel onder de draagarmen tillen, want voor onder je dorpels is hij te kort.
Met een blokje er onder haalt ie het wel net als krik voor onde onder de motorsteunbalk (front chassis). Of om je blokje een stukje van het chassis te lichten.
Wat J-C zegt, altijd assteuntjes er onder als je onder je auto gaat sleutelen, hij zal eens van je krikje pleuren!
Deze krikjes zijn regelmatig te vinden voor 2 tientjes, 2 assteunen voor een tientje, dus als ie op is bij de aldi vind je hem binnenkort wel weer bij de lidl of de bouwmarkt.
Voor die 3 tientjes kun je je geen bult vallen.
Wil je serieus ruimte ónder je eend, dan is een 'echte' grote krik wel stukken handiger!
Met een blokje er onder haalt ie het wel net als krik voor onde onder de motorsteunbalk (front chassis). Of om je blokje een stukje van het chassis te lichten.
Wat J-C zegt, altijd assteuntjes er onder als je onder je auto gaat sleutelen, hij zal eens van je krikje pleuren!
Deze krikjes zijn regelmatig te vinden voor 2 tientjes, 2 assteunen voor een tientje, dus als ie op is bij de aldi vind je hem binnenkort wel weer bij de lidl of de bouwmarkt.
Voor die 3 tientjes kun je je geen bult vallen.
Wil je serieus ruimte ónder je eend, dan is een 'echte' grote krik wel stukken handiger!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Heavy user
ik heb ook zo'n ding, maar als je m recht onder het chassis zet (uiteraard met een stevige balk dwars over thv de traverse bouten) krijg je de wielen wel van de grond hoor. ik krik mn eend zoieso liever niet op aan de dorpels. is niet het meest stevige deel van de auto en levert iig lak beschadigingen op en dus weer sneller roest.
een grotere krik is natuurlijk handig, maar die heb je zeker niet voor 3 a 4 tientjes
een grotere krik is natuurlijk handig, maar die heb je zeker niet voor 3 a 4 tientjes
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction