sleutel gaat niet meer in het contactslot
sleutel gaat niet meer in het contactslot
Ik krijg met geen enkele mogelijkheid de sleutel meer in het contactslot.
En tot overmaat van ramp staat de eend (behalve heel erg fout geparkeerd) óók nog op het stuurslot
Nu vraag ik me af hoe dat stuurslot te verwijderen.
Ben bereid om een slijptol te gebruiken, maar wat kan ik dan het beste wegslijpen om bij dat stuurslot te komen?
Stuurstang wil ik graag wel behouden.
En tot overmaat van ramp staat de eend (behalve heel erg fout geparkeerd) óók nog op het stuurslot
Nu vraag ik me af hoe dat stuurslot te verwijderen.
Ben bereid om een slijptol te gebruiken, maar wat kan ik dan het beste wegslijpen om bij dat stuurslot te komen?
Stuurstang wil ik graag wel behouden.
Helaas nog geen PM te zien.landloper schreef:Zie PM.
Ik weet niet met hoeveel vertraging zoiets op deze site komt, maar ik heb nu ook een emailadres in mijn profiel gezet. Want de gevraagde informatie is inderdaad nogal gevoelig....
Grafietpoeder had ik niet bij me. Wel kruipolie in het slot gespoten, maar dat hielp dus niet.
- Duintje
- Moderator
- Contacteer:
Een PM staat er direct.
Je weet wat een PM is ?
Al op
http://forum.2cv.nl/privmsg.php?folder=inbox
geklikt (als je al ingelogd bent) ?
Je weet wat een PM is ?
Al op
http://forum.2cv.nl/privmsg.php?folder=inbox
geklikt (als je al ingelogd bent) ?
Ronald schreef:Helaas nog geen PM te zien.landloper schreef:Zie PM.
Ik weet niet met hoeveel vertraging zoiets op deze site komt, maar ik heb nu ook een emailadres in mijn profiel gezet. Want de gevraagde informatie is inderdaad nogal gevoelig....
Grafietpoeder had ik niet bij me. Wel kruipolie in het slot gespoten, maar dat hielp dus niet.
Jawel. En, ja. Ik had ook ingelogd voor dat ik ging kijken, maar gelukkig is dit nu niet meer zo'n hot item.Duintje schreef:Een PM staat er direct.
Je weet wat een PM is ?
Heb inmiddels namelijk al mailcontact gehad.
De eend staat nu zonder stuurslot op een prachtig parkeerplekje. Dus die pijn is nu uit de buik.
Noodoplossing
Heb je dit al opgelost?
ja dus
ja dus
Laatst gewijzigd door inde2cv op ma 13 dec, 2010 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Noodoplossing
Zoals je in de laatste post hebt kunnen lezen was ik inderdaad al binnen een halve dag geholpen!!inde2cv schreef:Heb je dit al opgelost?
De eend stond destijds zeer lullig 'geparkeerd', en ik was dan ook enorm blij dat mensen van dit forum zo vlot hadden gereageerd op dit voor mij netelige probleem.
De oplossing is uiteindelijk via email gekomen omdat dit nogal (diefstal)gevoelige informatie is. Wat dat betreft ben ik het ook wel met Eric/Saskia eens dat al te expliciete info hierover beter niet zo 'open en bloot' op dit forum terug te vinden is. Best kans dat we hierin een zwaar minderheidsstandpunt hebben hoor, maar misschien toch iets om over na te denken of je eventueel je post zou kunnen editten.