Eventjes voorstellen
- CVosje1994
- Gebruiker
Eventjes voorstellen
Hallo mede eendenliefhebbers
'K ben Connor uit Linne en heb zins een paar dagen een rode 2cv6 club s6.
Ben al een paar jaar eendengek en nu werd eindelijk de knoop doorgehakt.
Heb deze eend gekocht om dat ik een eigen gerestaureerde auto wil om mee rond te rijden dus binnenkort begin ik met mijn eendje op te knappen.
Hebben jullie nog tips en/of info over restaureren en over de auto zelf ( is afkomtig van oktober 1987).?
'K ben Connor uit Linne en heb zins een paar dagen een rode 2cv6 club s6.
Ben al een paar jaar eendengek en nu werd eindelijk de knoop doorgehakt.
Heb deze eend gekocht om dat ik een eigen gerestaureerde auto wil om mee rond te rijden dus binnenkort begin ik met mijn eendje op te knappen.
Hebben jullie nog tips en/of info over restaureren en over de auto zelf ( is afkomtig van oktober 1987).?
Georges, de rode 2cv6 Club - nu Celeste Bleu
-
- Gebruiker
welkom
Welkom op 2cv-forum en veel plezier en succes met de eend 

-
- Eend ontdekker
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Moderator
Welkom hiero!
De tip: ga eens rustig zitten en lees wat topics op het forum. Mocht je vervolgens gerichte vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Er staat altijd wel iemand klaar voor advies, voor of om de handenhanden uit de mouwen te steken.
"Tips voor restauratie" is wat breed, neem in ieder geval de tijd en ben niet bang voor vieze handen.
De tip: ga eens rustig zitten en lees wat topics op het forum. Mocht je vervolgens gerichte vragen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Er staat altijd wel iemand klaar voor advies, voor of om de handenhanden uit de mouwen te steken.
"Tips voor restauratie" is wat breed, neem in ieder geval de tijd en ben niet bang voor vieze handen.

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams