Hangt wel heel veel door?
-
- Eend ontdekker
Hangt wel heel veel door?
Ik heb het idee dat mijn eendje wel heel snel en ver doorhangt, dus ik dacht zelf aan schokdempers versleten? Hoe zou ik dit kunnen testen?
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik weet niet wat je juist bedoelt met doorhangen, maar als je bedoelt dat hij bij weinig belading meteen een heel stuk lager bij de grond hangt, dan heeft dit volgens mij niks met de dempers te maken. Dempers dienen enkel en alleen om de beweging te smoren en hebben verder niks met de hoogte te maken.
1977 Mehari
-
- Eend ontdekker
-
- Eend ontdekker
-
- Eend ontdekker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
schokdempers kun je wel testen.
Als je de eend inveert, dus ff met de voet op de bumper, goed induwen en loslaten, mag ie eigenlijk nauwelijks op en neer gaan.
Dus, na loslaten, zeg maar 1 keer beetje omhoog, maar dan zou de eend eigenlijk wel weer in de oorspronkelijke positie moeten komen, zonder nadeinen.
Ook al heb je goede / dure schokbrekers, overhellen in bochten zal de eend altijd doen. Heeft met relatief hoge zwaartepunt en relatief slappe vering (niet de shocks) te maken.
Door de eend lager op poten te zetten en een stabilisator stang te moneteren, kun je het wel wat tegengaan, maar het zal zeker altijd meer zijn dan eigenlijk elke andere wagen.
Als je de eend inveert, dus ff met de voet op de bumper, goed induwen en loslaten, mag ie eigenlijk nauwelijks op en neer gaan.
Dus, na loslaten, zeg maar 1 keer beetje omhoog, maar dan zou de eend eigenlijk wel weer in de oorspronkelijke positie moeten komen, zonder nadeinen.
Ook al heb je goede / dure schokbrekers, overhellen in bochten zal de eend altijd doen. Heeft met relatief hoge zwaartepunt en relatief slappe vering (niet de shocks) te maken.
Door de eend lager op poten te zetten en een stabilisator stang te moneteren, kun je het wel wat tegengaan, maar het zal zeker altijd meer zijn dan eigenlijk elke andere wagen.
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed