Ik wil de koplampen terugplaatsen in de voorspatborden van de Dyane maar het lukt niet erg. Hoe moeten deze erin? Heeft iemand daar foto's van?
Daarnaast wil ik de koplamp weer verstelbaar maken en heb ik voor links een nieuwe kabeltje maar hoe moet deze precies gemonteerd worden? De oude is namelijk afgebroken.
Dyane koplamp inbouwen en kabel hoogte verstelling
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dyane koplamp inbouwen en kabel hoogte verstelling
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Lijkt me niet zo moeilijk Bas. Ik ga er vanuit dat je kunststof binnenkappen hebt, deze zet je eerst met de vier boutjes vast die om de lampuitsparing in het spatbord zitten. Daarna kun je als het goed is de reflector er met de 3 pinnetjes in klikken.
Van de koplampverstelling weet ik het niet zo, die was en is bij mij nog steeds buiten bedrijf, de complete verstelkabel ontbreekt zelfs
Van de koplampverstelling weet ik het niet zo, die was en is bij mij nog steeds buiten bedrijf, de complete verstelkabel ontbreekt zelfs

2CV6 Charleston, 1986, NV-GN-36, Rood-Zwart
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
Berlingo XTR 120, 2010, Sable Bivouac
Peugeot 205 GTI 1.9 van 1991
-
- Heavy user
ja maar ik weet iets wat jij niet weet hahaha.Roadrunner schreef:ik denk een 81-er als ik het zo zie
wat charly schrijft klopt. ik zou die plastic bakken vastzetten met een boutje door de bak (waarschijnlijk mist het moertje toch al of is danig verroest) en dan met een gewoon ringetje en moertje vastzetten. mochten die plastic klemmetjes niet meer goed zijn, die zijn te verkrijgen bij de dvn. die stelkabeltjes wijzen zichzelf. achterop zie je een klepje, als je die openwipt zie je vanzelf hoe het kabeltje bevestigd moet worden
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: