Brabant-Limburgrit van de 2CV Club op zondag 24 oktober 2010
-
- Gebruiker
Brabant-Limburgrit van de 2CV Club op zondag 24 oktober 2010
Brabant-Limburgrit van de 2CV Club op zondag 24 oktober 2010.
Aanvang 10:30 uur (vertrek ± 11:30 uur) bij:
Herberg de Morgenstond
St. Barbarastraat 35,
5766 PC Griendtsveen
(http://www.herbergdemorgenstond.nl).
De route start in het Peelgebied nabij Deurne en via de Deurnsche Peel en de Mariapeel gaat het richting de oevers van de Maas. Om vervolgens enkele kilometers langs de Maas te rijden en dan via de Groote Peel weer terug te keren naar het vertrekpunt.
Landweggetjes zijn veruit favoriet, karakteristieke dorpjes worden aangedaan en een stukje onverhard mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Er is gelegenheid om de veerpont te nemen naar de overkant van de Maas en een bezoek te brengen aan een museum of de botanische tuin.
Bij mooi weer kun je plaatsnemen op een van de terrasjes langs de Maas en genieten van het mooie uitzicht en een heerlijk drankje.
Bezoek de kasteelruïne of kies voor een wandeling in natuurgebied “de Groote Peel”.
Kortom voor ieder wat wils en geef je op via evenementen@2cvclub.nl
De rit is ongeveer 90 km lang en heeft 2 tussenstops.
Aanvang 10:30 uur (vertrek ± 11:30 uur) bij:
Herberg de Morgenstond
St. Barbarastraat 35,
5766 PC Griendtsveen
(http://www.herbergdemorgenstond.nl).
De route start in het Peelgebied nabij Deurne en via de Deurnsche Peel en de Mariapeel gaat het richting de oevers van de Maas. Om vervolgens enkele kilometers langs de Maas te rijden en dan via de Groote Peel weer terug te keren naar het vertrekpunt.
Landweggetjes zijn veruit favoriet, karakteristieke dorpjes worden aangedaan en een stukje onverhard mag natuurlijk ook niet ontbreken.
Er is gelegenheid om de veerpont te nemen naar de overkant van de Maas en een bezoek te brengen aan een museum of de botanische tuin.
Bij mooi weer kun je plaatsnemen op een van de terrasjes langs de Maas en genieten van het mooie uitzicht en een heerlijk drankje.
Bezoek de kasteelruïne of kies voor een wandeling in natuurgebied “de Groote Peel”.
Kortom voor ieder wat wils en geef je op via evenementen@2cvclub.nl
De rit is ongeveer 90 km lang en heeft 2 tussenstops.
Laatst gewijzigd door jeroen-2cv op vr 8 okt, 2010 21:50, 3 keer totaal gewijzigd.
Eend goed, al goed
-
- Gebruiker
De weersverwachtingen zijn niet super, maar ik hoop dat ze net zo als 3 weken geleden bij gesteld worden, en het in elk geval droog blijft.
Laat je niet afschrikken door het weer en meld je aan via
evenementen@2cvclub.nl
Laat je niet afschrikken door het weer en meld je aan via
evenementen@2cvclub.nl
Eend goed, al goed
- gelemotor
- Regelmatige poster
Ik kom ook met partner, wij gaan daarna slapen in Van de Valk Venlo om nog wat langer van de omgeving te genieten....Ed147 schreef:Ja, anders rijden we daar met twee eenden..........![]()
Ik hoop inderdaad dat het weer mee gaat vallen, wij zetten nl de caravan zaterdag al daar in de buurt neer.
Gaan dan maandag op ons gemakje weer richting huis.
(Ook op het andere "adres" opgegeeven...)
Groet Luc
Hoe herken je de mensen van dit forum vraag ik me nu af...
Duck your life
- Ed147
- Veelvuldig poster
Mij ken je denk ik wel!gelemotor schreef:Ik kom ook met partner, wij gaan daarna slapen in Van de Valk Venlo om nog wat langer van de omgeving te genieten....Ed147 schreef:Ja, anders rijden we daar met twee eenden..........![]()
Ik hoop inderdaad dat het weer mee gaat vallen, wij zetten nl de caravan zaterdag al daar in de buurt neer.
Gaan dan maandag op ons gemakje weer richting huis.
(Ook op het andere "adres" opgegeeven...)
Groet Luc
Hoe herken je de mensen van dit forum vraag ik me nu af...
Ik was met de rode Dyane bij de Bollentocht.
Deze keer zijn we wel met de Eend (grijze charleston)
-
- Gebruiker
Dat was die rode Dyane met lichte gebruiksporen toch?Ed147 schreef:
Mij ken je denk ik wel!
Deze keer zijn we wel met de Eend (grijze charleston)

Als het redelijk weer is rij ik deze rit de beige Acadiane, hiermee heb ik ook de bollentocht gereden ...... bij slecht weer neem ik de de 2cv mee naar Griendtsveen.
Eend goed, al goed
-
- Gebruiker
Je kunt ook komen zonder je op te geven.
Het opgeven voor dit soort evenementen is wenselijk om de horecagelegenheden te informeren hoeveel mensen er ongeveer komen. Het steekt niet op een paar mensen meer of minder. Maar voor hun personeelsbezetting is het wel handig om te weten.
Anders loop je het risico om een uur op een kopje koffie te moeten wachten.
Het opgeven voor dit soort evenementen is wenselijk om de horecagelegenheden te informeren hoeveel mensen er ongeveer komen. Het steekt niet op een paar mensen meer of minder. Maar voor hun personeelsbezetting is het wel handig om te weten.
Anders loop je het risico om een uur op een kopje koffie te moeten wachten.

Eend goed, al goed
- Ed147
- Veelvuldig poster
Hahahaha!jeroen-2cv schreef:Dat was die rode Dyane met lichte gebruiksporen toch?Ed147 schreef:
Mij ken je denk ik wel!
Deze keer zijn we wel met de Eend (grijze charleston)![]()
Als het redelijk weer is rij ik deze rit de beige Acadiane, hiermee heb ik ook de bollentocht gereden ...... bij slecht weer neem ik de de 2cv mee naar Griendtsveen.

Je kent 'm nog?
Hij ziet er al heel wat beter uit, zit te wachten op een nieuw dak.
Maar we moeten nu wel met de Eend, want daar zit een trekhaak onder om de caravan mee te nemen.
De politie controleert tegenwoordig ook de morgen na het feestje of je nog teveel alcohol in je bloed hebt , ik zou toch maar een beetje voorzichtig zijn, zeker als je in een felgele eend rijd, dat kan nooit in de haak zijnBoudewijn schreef:Aan de 2cv.nl sticker op hun auto?gelemotor schreef: Hoe herken je de mensen van dit forum vraag ik me nu af...
Ik probeer er morgen bij te zijn, maar dat ligt er een beetje aan hoe laat mijn laatste gasten vanavond weg zijn (en hoeveel ik zelf gedronken heb).

-
- Gebruiker
Vanmiddag de route nog even nagereden en gecontroleerd.
Op een plaats is de doorgaande weg afgesloten ivm een evenement.
Gelukkig is hier een omleidingsroute aangegeven.
Op een andere plaats is de weg opgebroken. Dus even een "ommetje" ingebouwd.
Toch nog maar even een aanvullende routebeschrijving gemaakt
En onderweg nog een rode Dyane gespot op een parkeerplaats.
Ze had BS in het midden van het kenteken.
Op een plaats is de doorgaande weg afgesloten ivm een evenement.
Gelukkig is hier een omleidingsroute aangegeven.
Op een andere plaats is de weg opgebroken. Dus even een "ommetje" ingebouwd.

Toch nog maar even een aanvullende routebeschrijving gemaakt

En onderweg nog een rode Dyane gespot op een parkeerplaats.
Ze had BS in het midden van het kenteken.
Eend goed, al goed
-
- Regelmatige poster
Even iets anders:
Heeft iemand die morgen er heen gaat misschien een extra knipperlichtrelais? De mijne was 2 weken geleden kapot gegaan, meteen eentje besteld bij de jongens uit Zutphen, nog steeds niks ontvangen...
Blijkt uiteindelijk volgens hun aan TNT te liggen, t zal wel:P
Heeft iemand die morgen er heen gaat misschien een extra knipperlichtrelais? De mijne was 2 weken geleden kapot gegaan, meteen eentje besteld bij de jongens uit Zutphen, nog steeds niks ontvangen...
Blijkt uiteindelijk volgens hun aan TNT te liggen, t zal wel:P
Wie een kuil graaft voor een ander, houdt zand over!!!