kun je een nummer geven van het deel wat eventueel verzet kan zijn? (dan bedoel ik hetb nummer zoals dat in de vraagbaak staat aangegeven)
Als je gewend bent om je hand op de pook te laten rusten tijdens het rijden kan dat de oorzaak zijn. Na het schakelen de pook los laten dus ...THE SPITFIRE schreef:ow als dat zo is zal ik is kijken. ik heb het zelf ook.
3e bak al in 1.5 jaar...
eigenlijk net een eend zo'n acaEvan schreef:sommigen hebben korte spline, latere versie heeft wel lange splinescharleston tuning schreef:nee dat verhaal ken ik, achteruit doe ik altijd rustig aan!
gaat het goed trouwens een aca bak achter een opgepepte visa (omdat je met die korte vertanding zit!! :roll: )
Wim van den Bergh schreef:Als je gewend bent om je hand op de pook te laten rusten tijdens het rijden kan dat de oorzaak zijn. Na het schakelen de pook los laten dus ...
Het schijnt dat je door met je hand op de pook te rijden de schakelvork onder druk kan zetten waardoor die achterste ring los zou kunnen lopen. Die ring zit normaliter geborgd met een minimale borging die door trilling wordt opgeheven. Heel verhaal maar sinds ik mijn pook met rust laat zijn mijn loslopende borgring problemen (tweemaal bak vervangen) voorbij ...Jheronimus schreef:Hoezo dat dan? Rij al jaren met de hand regelmatig op de pook. Volgens mij kan dat bij de eend geen kwaad.....