Bij mij geeft hij met volle tank halfvol aan


en dat zowel bij de bevestiging op de vlotter, als op het chassis...backfire schreef:De meeste moeten gewoon eens controlleren of de massa kabel wel in takt is, meestal rot dat ding totaal weg.
Tis wel handig om je tank wat leger te hebben, met een litertje of 5 erin kan je hem er onder uit halen zonder te knoeien. Ik zou zelf de tank ondersteunen met een garagekrik met een plankje erop, dan kan je alle 4 de bouten lossen. (Vergeet niet het stekkertje dat onder de bank zit los te trekken....bindt er even een lang touwtje aan, dan kan je hem later weer wat makkelijker terug halen)backfire schreef:vraag 1, blijkbaar wel, toch? gezien de reacties.
vraag 2, als het de vlotter is wel, anders kun je met wat pielwerk wel bij de massa draad. Als je toevallig morgen tijd hebt, kruip dan eens onder je eend. Tank zit met 4 boutjes vast en is echt geen enorme klus om die even er onder uit te halen.