Dus, een 600 watt omvormer zou 50 ampere op 12 volt vragen??
Leuk projectje zo, maar kan goed zijn dat die ovalen het vreselijk slecht doen op deze set. Omdat het fysiek van die ovalen zo anders is dan die hele kleine sataliet speakers.
Gewoon proberen maar, lol
Succes
geluid in de pickup
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
ik ben ook bang dat de ovalen het niet doen maar ga het toch proberen. En indd bij maximale belasting zou de omvormer dat trekken maar met de boxen er aan niet die zijn 75W rms bij elkaar. Ik weet niet of dat dat ook het elektrische vermogen is maar veel meer zal het niet zijn. Zit nu 30A glaszekering voor (had geen zwaardere) in die blijft heel.
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Uiteindelijk na wat testen heb ik alles definitief aangesloten. Het is nu zo:
Achter gebruik ik de ovalen op de radio versterker. Voor de speakertjes van de computerset aangesloten op de lineout van de radio. En achter de bank staat het subje. De line out gaat met de volume knop mee ik heb de computerset zo afgeregeld dat de verhouding met de ovalen goed is. En kan dus gewoon de volumeknop van de radio gebruiken.
foto's (niet erg duidelijk had geen tijd om de bank er uit te halen.)
http://picasaweb.google.com/djjr1982/Audiopickup
Achter gebruik ik de ovalen op de radio versterker. Voor de speakertjes van de computerset aangesloten op de lineout van de radio. En achter de bank staat het subje. De line out gaat met de volume knop mee ik heb de computerset zo afgeregeld dat de verhouding met de ovalen goed is. En kan dus gewoon de volumeknop van de radio gebruiken.
foto's (niet erg duidelijk had geen tijd om de bank er uit te halen.)
http://picasaweb.google.com/djjr1982/Audiopickup