en je dak....moet je wel een mes bij de hand hebben...Jacobus_XIII schreef:Je hebt altijd je achterklep nog!wieltje1 schreef:hou je er wel rekening mee dat je de deuren ook altijd met de sleutel kan openen, lege baterijen werken zo moeilijk
Centrale deurvergrendeling
-
- Regelmatige poster
of je moet een kitcar hebben! oow nee... dan heb je niet zoveel aan centrale deurvergrendelingleo top schreef:en je dak....moet je wel een mes bij de hand hebben...Jacobus_XIII schreef:Je hebt altijd je achterklep nog!wieltje1 schreef:hou je er wel rekening mee dat je de deuren ook altijd met de sleutel kan openen, lege baterijen werken zo moeilijk
-
- Regelmatige poster
En?Edwin schreef:Jacobus_XIII, bedankt voor je foto's.
Ik hoop dit weekend mijn bestelde setje binnen te hebben en zal dan proberen alles aan te sluiten.
Jullen horen van mij hoe en wat
Edwin
Ik heb dinsdag een gele eend gekocht voor weinig. Het eerste weekeind van novermber ga ik m'n eend klaar maken voor spa. Het gele koetsje moet overgezet worden op mijn eend. Misschien dat ik de centrale deurvergrendeling ook weer eens uit de kast haal. Ik heb namelijk eindelijk weer een redelijk waterdichte eend
-
- Heavy user
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Het is allemaal gelukt met de CV, en werkt perfect. Ik had nog een setje achterdeursloten liggen en hier heb ik het blokkeerpalletje afgehaald en op de sloten van de voordeuren gemonteerd. En daar heb ik de stelmotortjes weer op aangesloten
De voordeuren zijn dikker en hier heb je dan ook niet/nauwelijks problemen met inbouwdikte van de stelmotor maar achterdeuren zijn vrij dun en hier heb ik straks een bolling in de bekleding.
Enige nadeel is nu wel dat ik de deuren niet meer met sleutel open krijg, dus als de afstandbediening en/of accu leeg is moet ik via de achterklep naar binnen...
Foto's volgen nog.
Edwin
Zwarte 2CV met Alarm en CV
-
- Regelmatige poster
Ik heb zeker een jaar met de CV rond gereden en heb maar één keer mijn achterklep hoeven te gebruiken. Dit kwam ook omdat ik de draden nog niet helemaal netjes weggewerkt had.Edwin schreef:
Het is allemaal gelukt met de CV, en werkt perfect. Ik had nog een setje achterdeursloten liggen en hier heb ik het blokkeerpalletje afgehaald en op de sloten van de voordeuren gemonteerd. En daar heb ik de stelmotortjes weer op aangesloten
De voordeuren zijn dikker en hier heb je dan ook niet/nauwelijks problemen met inbouwdikte van de stelmotor maar achterdeuren zijn vrij dun en hier heb ik straks een bolling in de bekleding.
Enige nadeel is nu wel dat ik de deuren niet meer met sleutel open krijg, dus als de afstandbediening en/of accu leeg is moet ik via de achterklep naar binnen...
Foto's volgen nog.
Edwin
Volgens mij kun je achter trouwens de stelmotoren ook perfect wegwerken achter de plastic special bak die je op je panelen schroeft. Ik heb ooit een bak aangepast, maar heb deze nooit gemonteerd gehad.
-
- Heavy user
Heb je een foto ?Jacobus_XIII schreef:Ik heb zeker een jaar met de CV rond gereden en heb maar één keer mijn achterklep hoeven te gebruiken. Dit kwam ook omdat ik de draden nog niet helemaal netjes weggewerkt had.Edwin schreef:
Foto's volgen nog.
Edwin
Volgens mij kun je achter trouwens de stelmotoren ook perfect wegwerken achter de plastic special bak die je op je panelen schroeft. Ik heb ooit een bak aangepast, maar heb deze nooit gemonteerd gehad.
Afblijven.
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Hier een foto van het slot met daaronder de stelmotor.
Op de sloten van de voordeur heb ik hetzelfde hendeltje gezet als wat op de achterdeuren zit. Dit hendeltje zorgt er dus voor dat de deur op slot zit of los is.
Zoals ik eerder al zei is het voor de voordeuren verder geen probleem omdat de deuren hier dik genoeg zijn voor de stelmotor.
Gr. Edwin
Op de sloten van de voordeur heb ik hetzelfde hendeltje gezet als wat op de achterdeuren zit. Dit hendeltje zorgt er dus voor dat de deur op slot zit of los is.
Zoals ik eerder al zei is het voor de voordeuren verder geen probleem omdat de deuren hier dik genoeg zijn voor de stelmotor.
Gr. Edwin
- bartje2212
- Regelmatige poster
-
- Heavy user
Wel gaaf, maar blinken je alarmlichten ook als je de deur open doet?
Verder wel jmmr dat je niet gewoon met je sleutel een deur kunt openen, en dat dan ook de andre deuren opengaan, misschien dan eens kijken naar het mechanisme van andere auto's. Hoeveel kost dit geheel?
Verder wel jmmr dat je niet gewoon met je sleutel een deur kunt openen, en dat dan ook de andre deuren opengaan, misschien dan eens kijken naar het mechanisme van andere auto's. Hoeveel kost dit geheel?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break