Problemen bij olie lekkage verhelpen
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
HOi ,
Bedoelen jullie deze stukjes blik http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=178623
Bedoelen jullie deze stukjes blik http://www.citroen-forum.nl/viewtopic.php?t=178623
-
- Heavy user
nej dat zijn precies de dingen die ik bedoel. Zoals ik al zei, op eerdere motoren zaten ze niet dus ik zie totaal het nut niet dat ze op nieuwe motoren wél moeten zitten.
Ik denk niet dat het met de koelbeplating te maken heeft, want de modellen met deze onderdelen hadden geen beplating meer, maar een kunsttof koeltunnel. Ze zitten aan de onderkant wel vast met dezelfde bout waarmee ook de koeltunnel vast zit geloof ik, maar dat weet ik niet zeker zo uit het hoofd.
Ik denk niet dat het met de koelbeplating te maken heeft, want de modellen met deze onderdelen hadden geen beplating meer, maar een kunsttof koeltunnel. Ze zitten aan de onderkant wel vast met dezelfde bout waarmee ook de koeltunnel vast zit geloof ik, maar dat weet ik niet zeker zo uit het hoofd.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Addicted user
- Contacteer:
en euh thomaaas meestal bedenken constructeurs iets om een probleem tegen te gaan op nieuwere modellen en dus moet je net precies andersom denken. Het is handig dus om deze beplating op oudere modellen net juist wel te installeren om (zoals Gerard aangeeft) olie dampen in de verwarming tegen te gaan. Iets wat je stiekum toch inademt en dus niet echt gezond is voor je longen. 
Ter voorbeeld, Honda had er vroeger een handje van om elke paar maanden kleine constructiewijzigingen door te voeren. Voor de orginaliteit laat je het zo zitten maar voor de verbetering van het product kun je ze maar beter toepassen.

Ter voorbeeld, Honda had er vroeger een handje van om elke paar maanden kleine constructiewijzigingen door te voeren. Voor de orginaliteit laat je het zo zitten maar voor de verbetering van het product kun je ze maar beter toepassen.
Die dingen bedoelde ik dus inderdaad. Bij mij zaten de parkers helemaal niet vast gerot dus heb ik ze er weer netjes opgezet.
De brilrubbers lekken niet meer maar er ligt nog wel steeds olie onder... minder dan eerst maarja maar weer zoeken.
De brilrubbers lekken niet meer maar er ligt nog wel steeds olie onder... minder dan eerst maarja maar weer zoeken.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p