Restauratie van de backfire eend
- Michiel van G.
- Heavy user
- Berichten: 2676
- Lid geworden op: vr 26 dec, 2003 14:33
- Locatie: Zeist
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1402
- Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 13:21
- Locatie: hillywood (hilversum)
ja het kan best een kleur zijn die je niet met elkaar verwacht maar niet vloekt
en je voorbeeld is al cool
http://i178.photobucket.com/albums/w243 ... GP1076.jpg
meschien iets te
en je voorbeeld is al cool
http://i178.photobucket.com/albums/w243 ... GP1076.jpg
meschien iets te
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
haha Bjorn, wel hoog aaibaarheids gehalte he. Maar ik doelde voor jou eigenlijk meer op het profielwerk in het leer. Vind dat altijd wel mooi hoe ze dat doen. Als je wel eens Rides kijkt, die mexicanen doen erg mooi werk.
@Yannick, nee het worden 2 banken, heb toendertijd al een bank gekregen van TomD. Ben al bezig met een stoffeerster in Eindhoven. Maar ik wil nog steeds wat van haar werk zien, want het moet erg strak worden.
@Yannick, nee het worden 2 banken, heb toendertijd al een bank gekregen van TomD. Ben al bezig met een stoffeerster in Eindhoven. Maar ik wil nog steeds wat van haar werk zien, want het moet erg strak worden.
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Zilverzand is een optie maar wel een heel erg bewerkbare optie, je moet dan de uiteinden dichtlassen en daarna weer open slijpen. Met juiste buigeapparaat ben je in 5 minuten klaar
Ik heb geen buigveer uitwendig 18mm, maar kan die er dan nog wel uit als er erg veel druk op is komen te staan? Het worden tenslotte 90 graden bochten.
Ik heb geen buigveer uitwendig 18mm, maar kan die er dan nog wel uit als er erg veel druk op is komen te staan? Het worden tenslotte 90 graden bochten.
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
- Locatie: Amsterdam
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
De buis is ter vervanging van het aflegbord / dshabord en loopt eerst naar achteren, dan de hoek om langs het schutbord, weer de hoek om richting deurstijl. Zie pagina 34, afbeeling.
Hieraan kan straks ook stuurhuis, handrem en versnellingspook vastgezet worden.
Hieraan kan straks ook stuurhuis, handrem en versnellingspook vastgezet worden.
Laatst gewijzigd door backfire op vr 2 nov, 2007 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Ik kan ook inkepingen maken met de slijptol, de boel buigen en dan weer dichtlassen en gladslijpen.
Ja buigapparaat is anders de begin en uiteinden worden omsloten, waardoor je geen ribbel krijgt (blijkbaar). Gebruiken ze om frames mee te buigen en dergelijk. Is een totaal andere bouwvorm als standaard pijpenbuiger.
Ja buigapparaat is anders de begin en uiteinden worden omsloten, waardoor je geen ribbel krijgt (blijkbaar). Gebruiken ze om frames mee te buigen en dergelijk. Is een totaal andere bouwvorm als standaard pijpenbuiger.
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Nou vandaag de koplampen en de koplampbeugel weg gebracht naar de verchromer, liggen nu bij G&R. Zijn wel erg nauwkeurig met reparatie, vandaar de hogere prijs. Nu is het 6 weken wachten.
Verder ff langs de Brezan geweest maar daar geen geschikt 3e remlicht kunnen vinden. Ze hebben wel vulkaniserende tape, erg handig voor reparatie's aan kabelbomen (nee niet gekocht)
Misschien dat ik nog ff langs Halfords rij of zo, zoektocht 3e remlicht gaat verder.
Verder ff langs de Brezan geweest maar daar geen geschikt 3e remlicht kunnen vinden. Ze hebben wel vulkaniserende tape, erg handig voor reparatie's aan kabelbomen (nee niet gekocht)
Misschien dat ik nog ff langs Halfords rij of zo, zoektocht 3e remlicht gaat verder.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 260
- Lid geworden op: ma 23 jan, 2006 18:09
- Locatie: eindhoven
Aah dat maakt het een stuk duidelijker. Lijkt mij het makkelijkste om onder verstek weer aan elkaar te lassen. Lasjes mooi glad slijpen en je ziet er niks meer van.backfire schreef:De buis is ter vervanging van het aflegbord / dshabord en loopt eerst naar achteren, dan de hoek om langs het schutbord, weer de hoek om richting deurstijl. Zie pagina 34, afbeeling.
Hieraan kan straks ook stuurhuis, handrem en versnellingspook vastgezet worden.
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 297
- Lid geworden op: zo 29 jan, 2006 16:41
- Locatie: het Westen
Dan heb je bij Brezan niet het groot onderdelenboek op de balie gehad. Mijn ervaring is juist dat ze er alles kunnen leveren.backfire schreef:... ff langs de Brezan geweest maar daar geen geschikt 3e remlicht kunnen vinden. .... Misschien dat ik nog ff langs Halfords rij of zo, zoektocht 3e remlicht gaat verder.
2CV6 club '86, BMW R1150GS '02