Twécévé schreef:
kWeet alleen niet of dit soort argumenten je moeten overtuigen. kVind dat je eigenlijk een liefde voor 1 van die 2 moet hebben. Dus los van de kosten, onderdelen oid.
Ik voel heel veel voor beide autos, anders zou ik niet twijfelen. De reden dat deze 2 eruit komen van de duizenden soorten autos die er gemaakt zijn is de liefde, of laten we zeggen, het warme gevoel die ik krijg als ik ze zie, bij beide autos!
Ik ben alleen geen multimiljonair, zelfs eigenlijk maar een studentje, dus beide autos is gewoon optie dus ik zal moeten kiezen. En aangezien ik geen geldboompje heb is voor mij financien toch wel een belangrijk punt. Het zou zonde zijn als ik ga voor 1 v/d twee en vervolgens tegen het hoge verbruik of enorme onderdelen prijzen aan te lopen; waardoor die alleen nog maar stuk of ongebruikt in de schuur zal belanden. Ik snap ook wel dat bij een klassieke auto er ook gewoon meer kosten bij komen, sowieso meer dan de AX (die natuurlijk extreem goedkoop is in alles) maar als de een duidelijk - veel - goedkoper is dan de ander, tja, dan kan ik beter voor de goedkopere gaan en later de ander er bij kopen

Ik wil er namelijk wel in rijden, liefst gewoon dagelijks!
1 op 16 is trouwens een mooi verbruik! Dat doet mijn AX nog geen eens (1 op 13/14) Dat had ik niet verwacht. Kever is idd stukje onzuiniger. Opzich met huidige benzine prijzen (mennnn wat zijn die hoog

) geen grappig geintje.
En wat betreft die motor, sorry ik had me idd vergist. Er was iemand die had gezegt dat je bij een Eend met een hoge km stand beter verder kon kijken omdat 2 ton wel een soort van mijlpaal is.
Maja dat is bij de AX ook, Reviseren is altijd leuk om te doen en erg leerzaam.
thanx voor je reactie!