lowbudget restauratie
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik had op lascursus geleerd dat je de plaat het beste kon vast zetten met een paar puntlasjes zodat de plaat op zijn plek blijft zitten. en daarna door constant korte punt lasjes achter elkaar te leggen de hele plaat vast te lassen. Dus iedere keer even laten koelen tot de gloed er een beetje vanaf is en dan het volgende puntje lassen. Maar als er betere methodes zijn hoor ik ze graag want ik moet nog beginnen met het las werk aan mijn eigen eend.
-
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Las Expert
- Contacteer:
nee dat deel is grotendeels overget naar de oranje dyane maar dat was het scharnier maar ook dat deel was groten deels weg geroest ik ben no op zoek naar een nieuw examplaar (zie elders op het forum) of opzoek naar een donorstuk.
Iemand meschien :D
Iemand meschien :D
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
vanavond helaas de koets niet van het chassis afgekregen ivm dat er een paar boutjes happeren en omdat mijn haakseslijper nog bij de doe het zelf zaak ligt wachtent op zijn 2de zet koolborstels, dus zonet maar wat tektyl gekrabt.Morgenavond dan maar de motor er uit en de werkbank maar opruimen!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Las Expert
- Contacteer:
eindelijk kon ik mijn haakseslijper ophalen dus ik kon vanavond weer los met het chassis.
dagen daar voren de aca gedemoteerd
zo staat ie er bij!
nieuwe onderplaat
rondom afgelast.
de planning is om het chassis met de kerstdagen weer helemaal opte bouwen en de koets er weer op compleet monteren van de aca word hem helaas niet omdat eerst een ander project tussen komt! komt binnen kort wel een topic over.
Tot die tijd ga ik gewoon verder met de aca!!
dagen daar voren de aca gedemoteerd
zo staat ie er bij!
nieuwe onderplaat
rondom afgelast.
de planning is om het chassis met de kerstdagen weer helemaal opte bouwen en de koets er weer op compleet monteren van de aca word hem helaas niet omdat eerst een ander project tussen komt! komt binnen kort wel een topic over.
Tot die tijd ga ik gewoon verder met de aca!!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970