Restauratie 2cv van Twécévé
-
- Heavy user
heej siemen,
ziet er goed uit. hoe zorg jij dat de koets niet vervormt door het lassen? toen ik eens een flink stuk in de eend had gezet, was de koets door de laskrimp best wel wat uit zn verband. en ik had wel wat versteviingen er in gelast.
douwe
ziet er goed uit. hoe zorg jij dat de koets niet vervormt door het lassen? toen ik eens een flink stuk in de eend had gezet, was de koets door de laskrimp best wel wat uit zn verband. en ik had wel wat versteviingen er in gelast.
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Las Expert
- Contacteer:
zo de achterbalk zit er in en moet nog afgewerk worden.
ook de nieuwe kofferbak vloer zit er in.
wat een drama ding past voor geen meter.
heb echt veel geweld en woorden moeten gebruiken om hem passend te krijgen.....................
meschien naa wat kloppen dat ie weer mooi strak word.
hier een foto (helaas hield de camara er mee op.

ook de nieuwe kofferbak vloer zit er in.
wat een drama ding past voor geen meter.
heb echt veel geweld en woorden moeten gebruiken om hem passend te krijgen.....................
meschien naa wat kloppen dat ie weer mooi strak word.
hier een foto (helaas hield de camara er mee op.

azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Las Expert
- Contacteer:
ja dit eerst de laatste eend die ik voor een andere maak dus tweceve heeft geluk! hierna is het eerst gebeurd en wil ik eindelijk tijd vrij maken voor mijn eigen hobby's! en niet elke keer elke avond in de garage willen lassen op het forum lijkt alles zonder problemen te gaan maar dagelijks heb ik te maken met veele problemen!, begrijp me niet verkeerd maar er zijn ook grensen en ik als ik het nu allemaal zo allemaal zie ik in de garage zowat eend met een nieuwe onderkant staan en dat is natuurlijk weer mooi!Hé voorzichtig he! Siemen moet nog langer mee dan vandaag! Siemen, doe beetje rustig aan hè, zometeen las je jezelf nog ergens aan vast.
en ik las me natuurlijk niet vast! wel heb ik een paar lelijke brand plekken op me handen zitten een stuk teer ging in vlammen op en tijdens het uitmaken vielen er veele druppels op me hand!
hier nog 2 foto's had deze avond de andere kant ook willen doen maar me ogen lieten me in de steek (lasogen)

nieuw staart stuk

azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970