Restauratie 2cv van Twécévé
-
- Las Expert
- Contacteer:
slechte passing!
nu dat ik alles even op het rijdje zet is het las werk voor 90%af
hier en daar nog een gaatje. ik schat aan het einde van de week laswerk af te hebben en dan te beginnen met roestbehandeling en dan ben ik klaar! en dan kan de spuiter zijn gang gaan!
nu dat ik alles even op het rijdje zet is het las werk voor 90%af
hier en daar nog een gaatje. ik schat aan het einde van de week laswerk af te hebben en dan te beginnen met roestbehandeling en dan ben ik klaar! en dan kan de spuiter zijn gang gaan!
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-
- Heavy user
auw! janken! gut wat een kloote gevoel is dat zeg! kon serieus een keer niet zelf (lopend) naar huis. een vriend waar ik toen zat heeft me me naar huis moeten begeleiden....siemen schreef: hier nog 2 foto's had deze avond de andere kant ook willen doen maar me ogen lieten me in de steek (lasogen)
ik heb gehoord dat een aardappel door midden gesneden op je ogen leggen werkt als je de eerste steken/kriebels voelt... zal voor jou te laat zijn, maar voor de volgende keer.
douwe
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Heavy user
ja en dat ene vonkje a la. ik had het toen in een aluminium (dat reflecteert lekker) casco van een zeiljacht. ik als stage loper aan het slijpen (dus zonder oog bescherming qua licht) en achter me iemand voltijd aan het lassen. bam!Michiel van Ginkel schreef:lekker is anders inderdaad... ik had het met een oog.. steeds als je dan net klaar bent nog één vonkje waar je natuurlijk precies in koekeloert..
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
-
- Regelmatige poster
Balen zeg lasogen. Lijkt me inderdaad enorm pijnlijk.
Maar wat ziet dit er toch weer perfect uit zeg. Het is niet te geloven wat jij doet met eenden. Volgens mij kan je toveren
Mijn eend begint ook aardig zijn vorm te krijgen. Ik ga er vanuit dat deze in mei rijd.
Maar wat ziet dit er toch weer perfect uit zeg. Het is niet te geloven wat jij doet met eenden. Volgens mij kan je toveren

Officiele eigenaar van een deusjefoo
-
- Veelvuldig poster
na 1 keer lasogen en 2 keer een staalsplinter in m'n rechteroog ben ik nu toch wel erg voorzichtig geworden.
goeie lashelm gekocht (zo'n ding met een batterijtje wat automatisch donker wordt) en goeie beschermbril plus gehoorbescherming voor het slijpen.
je hebt maar 2 ogen en daar moet je toch maar erg zuinig op zijn...
goeie lashelm gekocht (zo'n ding met een batterijtje wat automatisch donker wordt) en goeie beschermbril plus gehoorbescherming voor het slijpen.
je hebt maar 2 ogen en daar moet je toch maar erg zuinig op zijn...
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: