stationair goed daarna smoren van motor
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
stationair goed daarna smoren van motor
afgelopen weekend mijn eend nagekeken.
stationair daait de motor goed.
Zodra het gas aangeraakt wordt lijkt de motor wel te smoren of teveel benzine te krijgen.
met als gevolg dat de motor gaat knallen en in toeren terug loopt.
Wat kan dit zijn? heb de punten al opnieuw afgesteld evenals een andere caberateur. Zelfde probleem bleef.
condensator...of klep die benzine regelt bij hoger toerental?
stationair daait de motor goed.
Zodra het gas aangeraakt wordt lijkt de motor wel te smoren of teveel benzine te krijgen.
met als gevolg dat de motor gaat knallen en in toeren terug loopt.
Wat kan dit zijn? heb de punten al opnieuw afgesteld evenals een andere caberateur. Zelfde probleem bleef.
condensator...of klep die benzine regelt bij hoger toerental?
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Gebruiker
- Berichten: 52
- Lid geworden op: do 9 mar, 2006 12:33
Re: stationair goed daarna smoren van motor
Zie onder "alledag" checklist motorstoringen.Bull Frog Bleu schreef: Wat kan dit zijn?
Suc6
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
zou goed kunnen. ik had dat mn motor lekker draaide, maar als ik dan wilde accelereren dan smoorde die. hortend en stotend kwam ie dan op gang en dan ging het weer (zodra ik het gas weer iets los liet) en dat was idd valse lucht bij het spruitstuk. je kan het controleren door met draaiende motor remmenreiniger of startgas op de aansluitingen van het spruitstuk en carb te spuiten. merk je verschil in toeren dan zuigt ie daar valse luchtBull Frog Bleu schreef:kreeg laatst de opmerking dat het misschien wel eens
door het aanzuigen van valse lucht zou kunnen komen.
Dit dan bij de inlaat van het spruitstuk.
kan dit hier ook invloed op hebben?
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1390
- Lid geworden op: za 2 jul, 2005 14:06
- Locatie: Culemborg
denk dat het torretje niet meer tot leven gewekt kan worden.
Bij aanslepen hier en daar klein plofje. Bij starten kwam er soort van druk op luchtfilter dus ben bang dat zuigerveren niet meer de juiste functie aannemen.
Kortom wie ow wie kan mij op zeer korte termijn aan goed draaiend blok helpen?
Bij aanslepen hier en daar klein plofje. Bij starten kwam er soort van druk op luchtfilter dus ben bang dat zuigerveren niet meer de juiste functie aannemen.
Kortom wie ow wie kan mij op zeer korte termijn aan goed draaiend blok helpen?
Citroén rolls better than a Rolls!
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 205
- Lid geworden op: wo 28 jul, 2004 14:11
- Locatie: 's-Hertogenbosch
Lijkt een beetje op die van mij. alleen die van mij doet het goed tot je de snelweg opgaat, Dan houdt ie in en ruikt een beetje verbrand, met als gevolg dat ie niet boven de 80 kmpu uitkomt. Puntjes net gesteld (3 keer) maar t blijft. Als ik dan ff geen gas geef doet ie het daarna weer, tot ie weer iets warmer wordt. Dit is pas sinds gisterenmiddag. Als iemand mij hierbij kan helpen heel graag
alvast bedankt en groetjes Gheert
alvast bedankt en groetjes Gheert