(makkelijk) afstellen uit/toespoor
-
- Moderator
- Berichten: 2566
- Lid geworden op: do 10 mar, 2005 23:02
- Locatie: aarde
De apparatuur die ik ken wordt vastgezet op verschillende punten van je velg (soort 3-armig ding). Dat wordt idd lastig met je achterspatborden, die komen tot over de helft van je wiel.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
Zo doe ik het ook... een tentbuis is daar erg makkelijk voor. Mooi puntje an de ene kant en een schroef waar je 'm mee vast kunt zetten.the Nosepicker schreef:Als je twee buizen neemt die in elkaar passen (dikke buis en een iets dunnere buis) maak je je eigen sporingmeter. Hiermee kun je de binnenafstand tussen je velgen meten. Wel je wiel paar keer draaien en op verschillende punten meten, ivm mogelijke slagen in je velg.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
-
- Heavy user
- Berichten: 2861
- Lid geworden op: di 29 nov, 2005 00:02
- Locatie: Eindhoven de geksteeeh
Ach kom op dan krik je 'm op en dan komen je wielen eronderuit. Je moet je eend wel heel erg verlaagd hebben wil je dan niet bij je wielen kunnen komen, gewoon luiheid van de garagethe Nosepicker schreef:De apparatuur die ik ken wordt vastgezet op verschillende punten van je velg (soort 3-armig ding). Dat wordt idd lastig met je achterspatborden, die komen tot over de helft van je wiel.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
Hoe zou ie dan moeten staan? Zie ook weleens eenden die helemaal achterover hangen, dat lijkt me ook niet goed. Ik heb m zo afgesteld dat ie op de door de fabieks voorgeschreven hoogte staat zowel voor als achter.Lelijke Eend schreef:Hebben ze gelijk in, maar de wagenhoogte moet ook in orde zijn en als de achterste spatborden tot halverwege de wielen komen is dat niet het gevalTB schreef:Heb ik voorgesteld. Maar hij moest per se 'in de veren' worden gemeten volgens hun.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Heavy user
- Berichten: 2523
- Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27
Als hij staat op de fabrieks voorgeschreven hoogte dan moet het in orde zijn, mits je er daarna niet ook nog eens 100 kilo zooi achterin mikt.
Overigens, een leidraad voor de juiste hoogte is dat het hart van je voorwielen in het verlengde van je dorpels ligt en de ribbel in de velgen van je achterwielen gelijk staat met de onderkant van je spatbord.
Overigens, een leidraad voor de juiste hoogte is dat het hart van je voorwielen in het verlengde van je dorpels ligt en de ribbel in de velgen van je achterwielen gelijk staat met de onderkant van je spatbord.
Afblijven.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar! Heb je je stuurhuis er al uit gehad? Ik sta ook op het punt dat te gaan doen maar ik ben eigenlijk van plan te proberen zonder dat de as eraf hoeft. Dat kan altijd nog als mijn plan niet lukt.
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p