Bougie kapotte groeven in de cilinder
-
- Veelvuldig poster
gisteren de speciale tap gehaald, is idd een met ruimer aan de voorzijde, dus maat van het gat zal wel in orde komen. vanavond het ding maar ff erdoorheen rossenjeroentje schreef:Met alleen een tap krijg je een helicoil moeizaam gemonteerd. Alhoewel een bougiegat natuurlijk wel redelijk groot is.
@Rusty, koop dan ook gelijk de boor in specifieke maat die erbij hoort. Dit komt nl. redelijk secuur.
ik bedoelde idd een draadbus met binnen en buitendraad.

@ landloper nog bedankt voor de tip, maar ze wilden geen korting geven.........
greetzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
ja had ik ook bedacht met loctite aan de buitenzijde, maar dat heb ik op t moment niet hier.... (alleen een tube voor fittingen van messing en koper) dus als ie er de volgende keer mee uit komt zal ik er loctite aan doen.
met kopervet doe ik regelmatig als ik er een bougie in draai, dus dat ligt al klaar!
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
met kopervet doe ik regelmatig als ik er een bougie in draai, dus dat ligt al klaar!
greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
-
- Veelvuldig poster
nou het is allemaal gelukt (een week geleden al, maar was ff vakantiehouden)
en wat Gerard zegt, toch maar ff wat loctite ertussen, was ik ook van plan, maar dan kom je thuis, en ja hoor hoe kan het ook anders, tube vergeten op de zaak....... dus nu maar voorlopig zonder plaksel ertussen gemonteerd.
is wel ff een dure grap een busje erin, maar dat altijd nog liever dan de kop vervangen (lees veel sleutelwerk...)
greetzzzzzzzz
Rusty
en wat Gerard zegt, toch maar ff wat loctite ertussen, was ik ook van plan, maar dan kom je thuis, en ja hoor hoe kan het ook anders, tube vergeten op de zaak....... dus nu maar voorlopig zonder plaksel ertussen gemonteerd.
is wel ff een dure grap een busje erin, maar dat altijd nog liever dan de kop vervangen (lees veel sleutelwerk...)
greetzzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400