Restauratie 2cv van Twécévé
-
- Addicted user
- Contacteer:
Gewoon een te lege accu, daar is ie gevoelig voor, startmotor trekt zoveel stroom dat er niet genoeg meer is voor de bobine. Waarschijnlijk als je de slinger had gebruikt was het na een tijdje ook gewoon gelukt.
Dus als je nu nog een nieuwe accu koopt dan kan ie er weer jaren tegen aan, mits het motorke natuurlijk goed is.
Dus als je nu nog een nieuwe accu koopt dan kan ie er weer jaren tegen aan, mits het motorke natuurlijk goed is.
Door al dat gedoe onder de motorkap niet aan andere dingen toegekomen:
- benzinemeter niet aangesloten (draadjes halen elkaar niet)
- kwam er vanavond in 't donker achter dat lampjes die grootlicht, knipperlicht etc. aangeven het niet doen. kHeb te hard aan mn dashboard gerukt geloof ik.
- scheurtje in de uitlaatpot onder de motor met het bijbehorende geluid
Kan met de APK bij citroen-dealer wel eens lastig worden! Gaan ze centjes voor rekenen. Had liever gehad dat eend er donderdag naar toe moest. Had ik nog een dag gehad om het zelf op te lossen.
- benzinemeter niet aangesloten (draadjes halen elkaar niet)
- kwam er vanavond in 't donker achter dat lampjes die grootlicht, knipperlicht etc. aangeven het niet doen. kHeb te hard aan mn dashboard gerukt geloof ik.
- scheurtje in de uitlaatpot onder de motor met het bijbehorende geluid
Kan met de APK bij citroen-dealer wel eens lastig worden! Gaan ze centjes voor rekenen. Had liever gehad dat eend er donderdag naar toe moest. Had ik nog een dag gehad om het zelf op te lossen.
Eend is helemaal prima, ze kunnen alleen het chassisnummer niet vinden om af te melden bij het RDW.
Is 5 jaar terug op rechts voor op bodemplaat ingeslagen (staat op de papieren). Kan me dat ook herinneren maar daar is niets te zien. Ze zijn nu beetje RX5 en 10 aan het wegpoetsen om te kijken of ze wat kunnen vinden.
Is 5 jaar terug op rechts voor op bodemplaat ingeslagen (staat op de papieren). Kan me dat ook herinneren maar daar is niets te zien. Ze zijn nu beetje RX5 en 10 aan het wegpoetsen om te kijken of ze wat kunnen vinden.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
er zijn eenden geleverd met af fabriek het chassisnummer tussen de bijrijders-stoel en dorpel...
RDW gebruikt vaker rare plaasten om een nummer in te slaan.. en wat ze erin slaan is minimaal te zien, dus met een beetje verf eroverheen is het zoeken geblazen
RDW gebruikt vaker rare plaasten om een nummer in te slaan.. en wat ze erin slaan is minimaal te zien, dus met een beetje verf eroverheen is het zoeken geblazen
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Addicted user
- Contacteer:
Bij mijn 4tje stond het zelfs tussen bijrijderstoel (was geen stoel maar een bank, maar toch) en de voetenbak, ongeveer halverwege.
Bij mijn 6je staat ie op de rechter balk voor, bij de nieuwe komt ie straks onder dwarsbalk motorophanging voor.
ff offtopic, heb afsrpaak gemaakt voor IVIN, de beste man moet langskomen en dat kost je dan meteen 100 euro, maar goed dan is het straks wel in 1 keer goed.
Bij mijn 6je staat ie op de rechter balk voor, bij de nieuwe komt ie straks onder dwarsbalk motorophanging voor.
ff offtopic, heb afsrpaak gemaakt voor IVIN, de beste man moet langskomen en dat kost je dan meteen 100 euro, maar goed dan is het straks wel in 1 keer goed.
Net gebeld door de dealer dat ze met de beste wil van de wereld geen chassisnummer hebben kunnen vinden. Zal zelf ook nog even kijken vanmiddag maar kan me er eerlijk gezegd ook geen 1 heugen van de tijd dat ik het chassis onlangs behandeld heb met RX5
Ze zullen het chassisnummer toch niet in de bodemplaat hebben geslagen?
Ter info: het chassis is 5 jaar geleden vervangen en toen is het nummer opnieuw ingeslagen bij het RDW.
Ze zullen het chassisnummer toch niet in de bodemplaat hebben geslagen?
Ter info: het chassis is 5 jaar geleden vervangen en toen is het nummer opnieuw ingeslagen bij het RDW.
Laatst gewijzigd door Twécévé op wo 27 feb, 2008 12:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Net gekeken bij de dealer en er is idd geen spoor van te vinden. Erg verroest is het ook niet. Dus begin me toch af te vragen of het niet in de bodemplaat ipv chassis is geslagen. Maar even mailtje naar Siemen sturen of hij die oude plaat nog heeft en eens wil speuren naar een nummer.
Dealer adviseerde gewoon zelf het nummer in te slaan. Maar ja, moet je wel iemand met setje kennen.
Dealer adviseerde gewoon zelf het nummer in te slaan. Maar ja, moet je wel iemand met setje kennen.