We hebben het hier dan niet over de roodstaarteend, de Rowandeese kwakker of de Congoleese parkvijvereend.
"Een vreemde eend in Afrika" is de titel van het boek van Gert Duson,
Gert is samen met zijn goede vriend Christophe met een 2cv6 Spécial Dakar (hé, heb ik er ook niet zo een? ) van Brussel (België) naar Kaapstad (Zuid-Afrika) reden.
Meer info op de site http://www.brussels-capetown.com
Een vreemde eend in Afrika
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een vreemde eend in Afrika
1977 Mehari
-
- Beginner
yup... heb vorige week vrijdag mijn exemplaar in mijn brievenbus ontvangen en heb het in 1 keer uitgelezen... het is heel vlot geschreven en het is ongelooflijk wat die twee gasten hebben meegemaakt ginder... gert is al zijn diareportage komen tonen op onze huppelmeeting en ook die is verzorgd en zeker een aanrader (ik vermoed dat hij deze ook wel in nederland zal geven...)
als jullie het boek willen bestellen... zeker naar de hierboven vermelde website gaan... want als jullie het boek rechtstreeks bij gert bestellen, heeft die jongen een meer aan dan dat jullie het in de boekhandel gaan halen, en het wordt thuis geleverd, gemakkelijk toch... een boek met in de hoofdrol ons favoriete wagentje...wat wilt nen mens nog meer?
als jullie het boek willen bestellen... zeker naar de hierboven vermelde website gaan... want als jullie het boek rechtstreeks bij gert bestellen, heeft die jongen een meer aan dan dat jullie het in de boekhandel gaan halen, en het wordt thuis geleverd, gemakkelijk toch... een boek met in de hoofdrol ons favoriete wagentje...wat wilt nen mens nog meer?
't was mijn eerste boek over een 2cv dat ik gelezen heb, en dat ging in een keer door ... Binnen een paar dagen had ik het uit! Ik kan het iedereen aanraden!
Ontzettend leuk! Daarna meteen verder met de Peking-eend, ook heel erg leuk... En zo leer ik als beginnend eendenfan steeds meer...
groetjes, Lenny
Ontzettend leuk! Daarna meteen verder met de Peking-eend, ook heel erg leuk... En zo leer ik als beginnend eendenfan steeds meer...
groetjes, Lenny