Een vreemde eend in Afrika

Iets gevonden met een eend in de hoofd- of bijrol?
Gesloten
Joos
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Een vreemde eend in Afrika

Bericht door Joos » zo 26 okt, 2003 23:20

We hebben het hier dan niet over de roodstaarteend, de Rowandeese kwakker of de Congoleese parkvijvereend.

"Een vreemde eend in Afrika" is de titel van het boek van Gert Duson,
Gert is samen met zijn goede vriend Christophe met een 2cv6 Spécial Dakar (hé, heb ik er ook niet zo een? :wink:) van Brussel (België) naar Kaapstad (Zuid-Afrika) reden.

Meer info op de site http://www.brussels-capetown.com
1977 Mehari

geite-meid
Beginner
Beginner

Bericht door geite-meid » ma 3 nov, 2003 13:26

yup... heb vorige week vrijdag mijn exemplaar in mijn brievenbus ontvangen en heb het in 1 keer uitgelezen... het is heel vlot geschreven en het is ongelooflijk wat die twee gasten hebben meegemaakt ginder... gert is al zijn diareportage komen tonen op onze huppelmeeting en ook die is verzorgd en zeker een aanrader (ik vermoed dat hij deze ook wel in nederland zal geven...)
als jullie het boek willen bestellen... zeker naar de hierboven vermelde website gaan... want als jullie het boek rechtstreeks bij gert bestellen, heeft die jongen een meer aan dan dat jullie het in de boekhandel gaan halen, en het wordt thuis geleverd, gemakkelijk toch... een boek met in de hoofdrol ons favoriete wagentje...wat wilt nen mens nog meer?

Joos
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Joos » ma 3 nov, 2003 16:57

Toen hanzz donderdag mn eend de berg niet opgereden kreeg door het te natte gras,
en ik naast de eend liep te duwen en de voorwielen zag slippen terwijl ik zei dat hij slalommend de berg op moest rijden,
kreeg ik plots NOG meer bewondering voor die jongens!
1977 Mehari

Lennyke
Beginner
Beginner
Contacteer:

Bericht door Lennyke » wo 19 mei, 2004 23:38

't was mijn eerste boek over een 2cv dat ik gelezen heb, en dat ging in een keer door :shock: ... Binnen een paar dagen had ik het uit! Ik kan het iedereen aanraden!

Ontzettend leuk! Daarna meteen verder met de Peking-eend, ook heel erg leuk... En zo leer ik als beginnend eendenfan steeds meer... :D

groetjes, Lenny

Twécévé
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door Twécévé » wo 9 jun, 2004 10:52

Ik heb het boek op Citromobile gekocht (en handtekeningen van de twee berijders erin laten zetten). Ze gaven op Citromobile ook die presenatie en die zat echt goed in elkaar. Af en toe vreselijk gelachen.

hanzz
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door hanzz » wo 9 jun, 2004 14:48

haha ja gelache hebbe wij ook :lol:

Gesloten