trekken naar rechts
trekken naar rechts
Hallo, sinds een tijdje trekt mijn ami8 bij het remmen naar rechts. En behoorlijk ook. Ik heb de remblokken vervangen en de remmen achter gesteld. Helpt niet. Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Kan het zijn dat de rechter remklauw blijft hangen en niet goed terug komt?
Graag tips!
groet, Joris
Graag tips!
groet, Joris
- André Post
- Heavy user
hmm de schijven zijn beide schoon, heb ik goed bekeken en nog eens ontvet, maar dat hoefde eigenlijk niet. Maar als ik het goed begrijp denken julile eigenlijk dat de linker niet goed remt, mischien door het O ringetje? Goede tip, van het weekend zal ik eens iemand onder de kap duwen en op de rem gaan staan. Of andersom natuurlijk... gr. Joris
gereviseerd
okee. Opgelost. Eerst de linker remklauw eruit, schoongemaakt, nieuwe rubbertjes erin en weer teruggeplaatst. Achterremmen gesteld en alles ontlucht. Probleem niet opgelost. Rechter remklauw eruit, schoongemaakt en nieuwe rubbertjes erin, teruggeplaatst, systeem ontlucht en probleem opgelost! Oftewel, na 32 jaar was de rechterremklauw aan revisie toe, bleef een beetje hangen...
ami8.nl
zeker! Hij is te zien op ami8.nl, mijn websiteje (waar ik wel weer eens iets aan mag doen eigenlijk!)