Restauratie van de backfire eend
betaalbaar siliconen???
wij gebruiken met kaarsenmallen maken een soort latex spul....we hebben ook nog iets dat is 2 componenten.
ik kan vd week wel ff tjekken voor je....
dat latex spul blijft wel elastisch en daar moet dus nog een extra mal omheen dat het niet uitzakt zegmaar......
ik weet niet precies wat je zoek nl
wij gebruiken met kaarsenmallen maken een soort latex spul....we hebben ook nog iets dat is 2 componenten.
ik kan vd week wel ff tjekken voor je....
dat latex spul blijft wel elastisch en daar moet dus nog een extra mal omheen dat het niet uitzakt zegmaar......
ik weet niet precies wat je zoek nl
Eendje uit '70
I LUV EEND RIJDEN!
I LUV EEND RIJDEN!
-
- Addicted user
- Contacteer:
ja latex heb ik maar dat krimpt iets te veel en als je het iets dikker maakt krijg je weer belletjes. Inderdaad die siliconen is 2 componenten Inezz, en ik heb kaarsvet gebruikt om het orgineel strak te maken plakt in ieder geval zeker geen siliconen aan vast. Voor de rest spuit ik het orgineel in met wat siliconenspray of met wax inwassen.
Ik heb hier 2 mallen liggen van latex met daaromheen siliconenkit, maar dat is moeilijk te verwerken.
Eerste keer heb ik het met heel veel dunne laagjes latex gedaan en dit in een kistje gehangen en rest gevuld met gips, maar uiteindelijk was dit ook geen succes.
Voordeel met die siliconen is dat je er een paar kunt maken, de eerste zullen waarschijnlijk toch mislukken ivm lucht ov verkeerde verhouding.
Maar zou top zijn Inezz, kan ik samen met jou en bjorn een setje mooie achterlichtjes maken. Ik wil desnoods ook wel van orginele achterlichten heldere variant maken dan
Ik heb hier 2 mallen liggen van latex met daaromheen siliconenkit, maar dat is moeilijk te verwerken.
Eerste keer heb ik het met heel veel dunne laagjes latex gedaan en dit in een kistje gehangen en rest gevuld met gips, maar uiteindelijk was dit ook geen succes.
Voordeel met die siliconen is dat je er een paar kunt maken, de eerste zullen waarschijnlijk toch mislukken ivm lucht ov verkeerde verhouding.
Maar zou top zijn Inezz, kan ik samen met jou en bjorn een setje mooie achterlichtjes maken. Ik wil desnoods ook wel van orginele achterlichten heldere variant maken dan
-
- Heavy user
Oohja ik ken 't spul maar al te goed. Blanke is wel ok, maar groene enzo gaat heel kleverig worden als het warm wordt!!!backfire schreef:een likkie, nee dat gaat mij niet lukken, zeker niet met blanke scheepslak, dat spul trek in het hout en moet je toch echt een paar lagen opzetten voor een mooi resultaat.thomaaas schreef:Joah maar dat kan ook betekenen dat er alleen nog n likkie verf overheen komt
We doen 't ook elk jaar weer met de zwaarden van de boot van n mede-eendrijdster, duurt er idd mooi een stel dagen over om goed in te trekken!!!
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Patrick Hoskam
- Regelmatige poster
laag sikkens yachtpaint polygrond opzetten, is een 2k blanke primer voor hout, superspul.backfire schreef:een likkie, nee dat gaat mij niet lukken, zeker niet met blanke scheepslak, dat spul trek in het hout en moet je toch echt een paar lagen opzetten voor een mooi resultaat.thomaaas schreef:Joah maar dat kan ook betekenen dat er alleen nog n likkie verf overheen komt
daarna aflakken met een paar lagen sikkens original dutch yacht varnish.
Citroën CX gti turbo
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
Citroën 2CV Special 1986---> to be 2CV Gti (te koop)
Ducati 748 2001
Ducati 916 1997
Ducati 998s FE 2004
-
- Addicted user
- Contacteer:
@Yannick, inderdaad, ook stuur en dergelijk, maar de eigenlijke reden voor de zelfgemaakte is omdat ik de handrem ingekort heb en daarbij een klein foutje gemaakt. In plaats van alles door te slijpen en opnieuw te lassen deze keuze gemaakt.
@Gillis, ja heb ik maar die laat ik nog niet zien Is niet zijn mooiste kant.
@Gillis, ja heb ik maar die laat ik nog niet zien Is niet zijn mooiste kant.