hoeveel vreet jouw eend per jaar?
-
- Veelvuldig poster
de teller van de casper en hobbes eend staat ergens op de 350.000 ik heb hem gekocht met 85000 en dat was bijna 11 jaar terug.
Tot vorig jaar reed de eend zo'n 15000 per jaar maar nu Agent Oranje er ook bijgekomen is zakt dat af naar zo'n 7500km.
De dyane rijd de andere 7500 km
Voor het woon-werk verkeer en het slechte weer in de winter heb ik er een peugeot 205 diesel bij, die draait 30.000 per jaar
Ik woon helaas iets te ver van mijn werk ( zeker in de winter, als ik op een andere vestiging werk) om het met de eend / dyane te kunnen doen. Openbaar vervoer is in deze hoek ook geen optie, helaas.
Tot vorig jaar reed de eend zo'n 15000 per jaar maar nu Agent Oranje er ook bijgekomen is zakt dat af naar zo'n 7500km.
De dyane rijd de andere 7500 km
Voor het woon-werk verkeer en het slechte weer in de winter heb ik er een peugeot 205 diesel bij, die draait 30.000 per jaar
Ik woon helaas iets te ver van mijn werk ( zeker in de winter, als ik op een andere vestiging werk) om het met de eend / dyane te kunnen doen. Openbaar vervoer is in deze hoek ook geen optie, helaas.
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
nee, dat klopt,Robbert. schreef:Dan klopt je snelheidsaanduiding waarschijnlijk ook niet.. kun je wel lekker te hard rijden (op jouw teller dan)Niels schreef:ik heb er het afgelopen jaar ongeveer 8000/9000 km mee gereden, precies weet ik het niet want mijn teller klopt niet... die springt om de +/- 800 meter een KM verder...
als ik 80 rij staat de wijzer op 90.....
op de snelweg als ik een vrachtwagen inhaal dan wil de wijzer wel eens bijna uit beeld verdwijnen, dan rij ik dus tegen de 130 aan, maar meer dan 140 op de teller... althans, waar 140 zou moeten staan als het er al op stond..... ziet best leuk uit, maar zou wel willen dat ik een goede snelheidsindicatie had.
dus toch maar eens een originele dyaneteller erin zetten, dan zou het toch weer moeten kloppen?
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik had inderdaad firestones, maar die waren totaal kaal, nu mabors die een stuk groter zijn inderdaad, het reservewiel was eerst nog een originele michelin, die paste precies in de houder, maar de firestone die nu mijn reserveband is heeft heel wat ruimte over..... maar ik geloof dat de mabors wel weer groter zijn dan de firestones, maar dan moet ik eens nakijken....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Na bijna 1 jaar eendrijden toch al ruim 10000 erop zittten...
Citroën 2CV6 Spécial, 1985
zoeken? "probleem" site:forum.2cv.nl
zoeken? "probleem" site:forum.2cv.nl
Ik rijd alleen met mijn eend als het mooie weer is.
Rijd ongeveer 3000 tot 4000 km meer per jaar.
Rijd ongeveer 3000 tot 4000 km meer per jaar.
Grijze 2CV6 Club 1987
http://www.mijnalbum.nl/Album=WPJHVP3X
http://www.mijnalbum.nl/Album=WPJHVP3X
- echte eendrijder
- Regelmatige poster
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: