Ik heb "alleen maar" mijn eend, en rekende net uit dat ik gemiddeld
13.460 km per jaar rij

Ze rijdt dan ook als een zonnetje

Betekend dat dan dat je met je AK per jaar makkelijk zon 20000km gaat rijdeninmijneendje schreef:Met de eend hebben we de afgelopen jaren niet zo veel gereden kwamen maar net op 2000 km uit, dit jaar komen we veel verder denk ik, rijdt er nu dagelijks mee naar mijn werk en ook naar een aantal meeting. Met onze andere auto Volvo v40 rijden we denk ik 25000 km per jaar. maar datzal wel veel minder worden nu. En onze nieuwe aanwinst de AK moet de woon werk auto gaan worden.
Nee het zal geen 20.000 km gaan worden denk ik maar rond de 10.000 en de rest Gewoon met de volvo, gaan regelmatig op familie bezoek door heel nederland met meestal 4 volwassenen en dat is toch lekkerder in de volvo, en voor de snelle vakantie (weekje in het voorjaar naar Frankrijk) gaan we ook met de volvo. Anders zijn we al 3 dagen kwijt met reizen en nu hooguit een paar uur in de nacht.Betekend dat dan dat je met je AK per jaar makkelijk zon 20000km gaat rijden Even wat anders is het nu anders om in een besteleend te rijden ipv normale eend wat wegligging enzo betreft?