Stoelen en bank bekleden (foto's op p4!)
-
- Regelmatige poster
Ik kan altijd vragen of dat tussen de bedrijven door kan natuurlijk.. Maar het duurt nog wel eventjes voordat er begonnen wordt.Rollo schreef:...die maken ze niet, maar heb wel een flink stuk extra stof gekregen, en nu maar eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen on de hoofdsteunen voor me te bekleden.....
vrijwilligers??
Groene 2cv6 Club 18 november '81
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
je weet het he het gaat om genieten van het leven, de rest komt later wel, je leeft toch levenslang.
Dat zou cool zijn!Tim Rozendaal schreef:Ik kan altijd vragen of dat tussen de bedrijven door kan natuurlijk.. Maar het duurt nog wel eventjes voordat er begonnen wordt.Rollo schreef:...die maken ze niet, maar heb wel een flink stuk extra stof gekregen, en nu maar eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen on de hoofdsteunen voor me te bekleden.....
vrijwilligers??
Heb de stof en de hoofdsteuntjes toch liggen!
Hoeft niet voor niets natuurlijk he!
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
Er is begonnen aan de stoelen!
Morgen zal ik even wat foto's enz plaatsen, nu eerst de verjaardag van onze keuningin vieren
EDIT:
om niet 3 berichten onder elkaar te krijgen, hier 3 foto's
Oude bekleding eraf voor het patroon

patroon uitleggen op de bekleding en knippen

eerste deel bijna klaar

Ik moet eerst schuim halen, dan kan de zitting afgemaakt worden.
Het plan is om 2cm schuim te doen, dat moet wel lekker zitten denk ik
@Rollo: was het nog gelukt met de foto's? Ik heb nog niets ontvangen namelijk.
Morgen zal ik even wat foto's enz plaatsen, nu eerst de verjaardag van onze keuningin vieren

EDIT:
om niet 3 berichten onder elkaar te krijgen, hier 3 foto's
Oude bekleding eraf voor het patroon
patroon uitleggen op de bekleding en knippen
eerste deel bijna klaar
Ik moet eerst schuim halen, dan kan de zitting afgemaakt worden.
Het plan is om 2cm schuim te doen, dat moet wel lekker zitten denk ik

@Rollo: was het nog gelukt met de foto's? Ik heb nog niets ontvangen namelijk.
-
- Regelmatige poster
-
- Regelmatige poster
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Moooiii! Zijn er nog meer mensen die hun interieur zelf bekleden? Zijn hier ook foto's van? Ik ben erg nieuwsgierig. Heb zelf net een stalenboek gehaald om de juiste skai uit te zoeken. Een beetje inspiratie kan ik wel gebruiken..
Foto's?

Foto's?

Fotosite: http://www.mijnalbum.nl/Album=SUQLHMKT update 06-09-2008
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Waar haal je je skai vandaan? gewoon bij sikkens ofzo?Rudie van Houten schreef:Moooiii! Zijn er nog meer mensen die hun interieur zelf bekleden? Zijn hier ook foto's van? Ik ben erg nieuwsgierig. Heb zelf net een stalenboek gehaald om de juiste skai uit te zoeken. Een beetje inspiratie kan ik wel gebruiken..![]()
Foto's?
-
- Regelmatige poster
Even een foto van de rugleuning:

Het is nog niet af want de achterkant moet er nog in,het wordt nog bespannen en het schuim moet nog op maat..
En dan zijn we pas 1 stoeltje verder
Het is nog niet af want de achterkant moet er nog in,het wordt nog bespannen en het schuim moet nog op maat..
En dan zijn we pas 1 stoeltje verder

-
- Heavy user
damn die waren wel heel erg verleten 
Ziet r goed uit!! Hoofdsteunen heb ik bij de schoenmaker laten naaien. Niet alleen ben ik ronduit slecht op de naaimachine, maar de schoenmaker heeft een naaimachine waarmee je heel mooi om bochtjes kunt naar, een hoek van 90 graden zeg maar. Dat is wel heel mooi geworden, ware het niet dat ze iets te ruim zijn

Ziet r goed uit!! Hoofdsteunen heb ik bij de schoenmaker laten naaien. Niet alleen ben ik ronduit slecht op de naaimachine, maar de schoenmaker heeft een naaimachine waarmee je heel mooi om bochtjes kunt naar, een hoek van 90 graden zeg maar. Dat is wel heel mooi geworden, ware het niet dat ze iets te ruim zijn

Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break