Het Grote "Ik heb weer APK!!!" topic
- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Na een 2e ronde heeft de burton sinds afgelopen vrijdag 23mei weer APK! Bij de eerste keer was hij afgekeurd omdat er teveel speling op de fusees zat! Bij 1 fusee was er geen vet meer. Smeernippel was weg. En bij de andere kant zat deze niet goed. Het reed zwabberig. Ander punt was de afstelling. Hij stond heel krap speciaal voor de APK en daarna is hij beter afgesteld. Verder waren er nog 2 punten waaronder stuurplaatje?? En niet deugdelijk geplaatste remleiding. Tja, kleine dingen maar de fusees wist ik dat dat niet goed was.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak
De Burton is ook weer goed gekeurd afgelopen woensdag. Een zeer verraste keurmeester toen ik kwam voorrijden, hij had een 2cvtje verwacht.
Ook bij mij zijn de fusee's een probleem, links heeft wat speling en bij de rechterkant is het op het gevoel erg veel.
Echter na meten bleek er minder dan 1 mm speling op het fusee, dus goed!
Lampen, remmen en chassis nummer werden gecontroleerd, de claxon heb ik bij het wegrijden wel ff laten horen.
In het eerste jaar 9600 pretkilometers.
Ook bij mij zijn de fusee's een probleem, links heeft wat speling en bij de rechterkant is het op het gevoel erg veel.
Echter na meten bleek er minder dan 1 mm speling op het fusee, dus goed!
Lampen, remmen en chassis nummer werden gecontroleerd, de claxon heb ik bij het wegrijden wel ff laten horen.
In het eerste jaar 9600 pretkilometers.
-
- Veelvuldig poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- deuchevootje
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het grote ik heb geen APK drama......
afgekeurd dus....
speling op de linker fusee in de lengterichting tussen 2 en 3 mm......
rechts heb ik in februari vervangen, links mag er nu dus uit...
ook ashoezen kapot :S
g*dver, daar gaat m'n vrije dag....
afgekeurd dus....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
-
- Beginner
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Na een hele vrij dag (fuseepen en hoes wilden niet echt meewerken) te hebben opgeofferd, is de Dyane voor het eerst in 5 jaar weer zonder aandachtspunten goedgekeurd.......Niels schreef:het grote ik heb geen APK drama......
afgekeurd dus....
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Mijn eend heeft ook weer APK!
waren paar dingen mis, handrem niet goed genoeg, ashoes gescheurd, stadslicht kapot, nou prima, allemaal prima te doen en zelf gefixed om de kosten laag te houden..
maar nou het rare, ze begonnen te zeuren over dat het oranje van mijn achterlichtglazen gespoten zou zijn heel vreemd, want dit was absoluut niet het geval.
het oranje was een beetje verweerd door de zon, waardoor ze helderder werden, maar dit mag geen probleem zijn omdat er oranje lampjes in zitten.
nou goed, ze bleven het vol houden, dus toch maar vervangen.
kwam er wel goed vanaf qua kosten voor die achterlichtglazen bij men vaste eendengarage
maar ik mag weer een jaar!
waren paar dingen mis, handrem niet goed genoeg, ashoes gescheurd, stadslicht kapot, nou prima, allemaal prima te doen en zelf gefixed om de kosten laag te houden..
maar nou het rare, ze begonnen te zeuren over dat het oranje van mijn achterlichtglazen gespoten zou zijn heel vreemd, want dit was absoluut niet het geval.
het oranje was een beetje verweerd door de zon, waardoor ze helderder werden, maar dit mag geen probleem zijn omdat er oranje lampjes in zitten.
nou goed, ze bleven het vol houden, dus toch maar vervangen.
kwam er wel goed vanaf qua kosten voor die achterlichtglazen bij men vaste eendengarage
maar ik mag weer een jaar!