terugslag in luchtfilter

Punky
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door Punky » ma 21 jul, 2008 23:40

TB schreef:Klopt, ik heb dat spul ook. Heet Carb cleaner. Heb het bij de automaterialen groothandel vandaan. Ik zou niet zomaar lukraak alle pakkingen gaan vervangen. Als iets goed is, dan is het goed en het is best wat werk om overal bij te komen. Met een busje remmenreiniger bij draaiende motor even langs de pakkingen spuiten. Als ie dan hoger stationair gaat draaien, dan zit daar het lek dus. En nee, niet bang zijn voor brand want mijn eend is nog steeds rood :).

Ik had trouwens ook backfires. Vooral bij het starten. En ja, dit werd veroorzaakt door valse lucht bij het inlaatspruitstuk en bij de pakking tussen carburateur en spruitstuk. Maar als ik jou was: eerst even testen met remmenreiniger.
Gezien ik met testen geen geweldige ervaringen heb. Je ziet niet altijd wat er aan de hand is na inspuiten van remmenreiniger en ik echt vermoed dat hier het probleem is zou ik alles vervangen. Kost niet veel geld en je weet wel zeker dat alles goed zit. En wat maakt dat werk uit, is toch hobby. :lol:
PuNk RoCK LosEr

2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!

Plaats reactie