betuwerit

Foto's en nabesprekingen van meetings.
Peter v G
Regelmatige poster
Regelmatige poster

Bericht door Peter v G » ma 28 jul, 2008 23:56

En Erikjan, ben jij nog een beetje droog thuisgekomen? Bij mij dreigde de bui die in de betuwe viel me in te halen. Ik wilde eerst via Rhenen en de A15 terugrijden, maar goed dat ik dat niet heb gedaan.

Afgezien van de paar druppels die we tot Utrecht hadden heb ik het droog gehouden.

Hanzzl69
Spelleider Forum Trofee
Contacteer:

Bericht door Hanzzl69 » di 29 jul, 2008 08:54

Ja, die veerman, wat een chagerijn!
Dat een zekere P van de achtersteven gemaand werd, OK. Maar als je met het verkeerde been uit bed stapt, hou dat dan een beetje voor jezelf alsjeblieft.
Ik zit ook in een dienstverlenend beroep, maar als ik zo op m'n werk kom, hou ik weinig klanten over.

Zomaar wat gedachten na dit akkefietje....

... Wanneer kwam daar ook al weer een brug? .... :wink:

.... En ik weet wie ze in de pilaren in kunnen metselen ..... :roll: :shock:
Hanzzl69

Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985

Erikjan
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Erikjan » di 29 jul, 2008 10:31

Peter v G schreef:En Erikjan, ben jij nog een beetje droog thuisgekomen? Bij mij dreigde de bui die in de betuwe viel me in te halen. Ik wilde eerst via Rhenen en de A15 terugrijden, maar goed dat ik dat niet heb gedaan.

Afgezien van de paar druppels die we tot Utrecht hadden heb ik het droog gehouden.
Net voor Woerden kreeg ik een korte maar heftige bui op mn dak. Maar gelukkig kon ik door blijven rijden en dan waait het meeste over je heen.
Mensen kijken wel wat vreemd als ze je in een cabrio zien rijden in de regen. ;)

BasvanEerden
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Contacteer:

Bericht door BasvanEerden » di 29 jul, 2008 13:17

Dat in de regen rijden, heb ik vaak beleefd. Maar dit leek mij te heftig gezien de vele waarschuwingen. Maar een kapotte Fan houdt ook veel tegen.
- 2cv 1967 - Dans son jus a Francais
- 2cv New Old Style
- 2cv in maak

Erikjan
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Erikjan » di 29 jul, 2008 13:23

Als ik geen kapje had gehad zou ik waarschijnlijk ook met de pickup zijn gegaan. Ondanks de oude plaatwerk delen die er momenteel op zitten. Maar gelukkig het grootste gedeelte van de dag open kunnen rijden :) .

Plaats reactie