En Erikjan, ben jij nog een beetje droog thuisgekomen? Bij mij dreigde de bui die in de betuwe viel me in te halen. Ik wilde eerst via Rhenen en de A15 terugrijden, maar goed dat ik dat niet heb gedaan.
Afgezien van de paar druppels die we tot Utrecht hadden heb ik het droog gehouden.
betuwerit
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Contacteer:
Ja, die veerman, wat een chagerijn!
Dat een zekere P van de achtersteven gemaand werd, OK. Maar als je met het verkeerde been uit bed stapt, hou dat dan een beetje voor jezelf alsjeblieft.
Ik zit ook in een dienstverlenend beroep, maar als ik zo op m'n werk kom, hou ik weinig klanten over.
Zomaar wat gedachten na dit akkefietje....
... Wanneer kwam daar ook al weer een brug? ....
.... En ik weet wie ze in de pilaren in kunnen metselen .....

Dat een zekere P van de achtersteven gemaand werd, OK. Maar als je met het verkeerde been uit bed stapt, hou dat dan een beetje voor jezelf alsjeblieft.
Ik zit ook in een dienstverlenend beroep, maar als ik zo op m'n werk kom, hou ik weinig klanten over.
Zomaar wat gedachten na dit akkefietje....
... Wanneer kwam daar ook al weer een brug? ....

.... En ik weet wie ze in de pilaren in kunnen metselen .....

Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Net voor Woerden kreeg ik een korte maar heftige bui op mn dak. Maar gelukkig kon ik door blijven rijden en dan waait het meeste over je heen.Peter v G schreef:En Erikjan, ben jij nog een beetje droog thuisgekomen? Bij mij dreigde de bui die in de betuwe viel me in te halen. Ik wilde eerst via Rhenen en de A15 terugrijden, maar goed dat ik dat niet heb gedaan.
Afgezien van de paar druppels die we tot Utrecht hadden heb ik het droog gehouden.
Mensen kijken wel wat vreemd als ze je in een cabrio zien rijden in de regen.

- BasvanEerden
- Veelvuldig poster
- Contacteer: