Tsss.... toevallig. Nadat mn beide verklikkers het niet meer deden heb ik er eentje aangesloten zoals jij beschrijft (op de groene). Ik had de beschrijving ook uit het blad van de 2cv club. Echt maar twee minuutjes werk.
En wat blijkt, de zoemer doet het nu weer wel (de ander die nog op het zekeringskastje zit doet niks)
Maar ik blijf echt niks snappen van electriciteit..... Vandaag 3e remlicht aangesloten, draadje van de bezinemeter weer hersteld en lichtverklikker aangesloten.
Ging ik rijden: knipperlichten deden het niet, benzinemeter gaf niks aan, wijzertje van de accu deed niks meer en als ik mn lichten aan deed begon de verklikker die op het zekeringsdoosje aangesloten zat te piepen!
Lichtverklikker op het zekeringskastje losgetrokken en benzinemeter weer losgetrokken. Toen deden de knipperlichten het weer en ook de wijzer voor de accu deed het weer. Later de benzinemeter weer aangesloten en de knipperlichten bleven het doen. Blijkbaar toch iets met die lichtverklikker op het zekeringskastje.
Stroom, ik snap er niks van maar alles doet het weer iig