Ventilator vast=los! Nu verder 123 inbouwen!
- André Post
- Heavy user
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Tis goed gekomen!
Het is eigenlijk bij elkaar echt zo gebeurd, die 123 inbouwen, alleen als alles lang vast heeft gezeten, zoals al werd opgemerkt, ... kan het soms lastig zijn!

Maar alles is gepoetst en wel,... ik moet alleen nog ff afstellen! Ik ben er niet aan toegekomen, .. buiten sleutelen is best leuk op de parkeerplaats, .. je ouwehoert meer met de buren en passerenden dan dat je klust!
Maar ja, het was wel gezellig met de buurman van de mehari! 
Rens

Maar alles is gepoetst en wel,... ik moet alleen nog ff afstellen! Ik ben er niet aan toegekomen, .. buiten sleutelen is best leuk op de parkeerplaats, .. je ouwehoert meer met de buren en passerenden dan dat je klust!

Rens
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
AAAH! Wat irritant! Het beetje tijd wat ik te besteden heb op het moment, heb ik vanmiddag besteed om de boel af te stellen, maar de motor start nog steeds niet! Nu ga ik morgenochtend de boel nog een keer helemaal nakijken en de afstelling nog een keer checken, maar hij loopt nog niet ....
Zijn er dingen die je makkelijk over het hoofd ziet?
Nu was m'n accu leeggelopen, maar een andere accu bood gelukkig hulp. De startmotor draaide netjes rond, alleen lijkt het alsof er niet gevonkt wordt. Benzine krijgt die genoeg, dus dat moet het probleem niet zijn ... (oftewel: de problemen zijn nog als voorheen, als toen de electronische ontsteking er niet in zat.)

Nu was m'n accu leeggelopen, maar een andere accu bood gelukkig hulp. De startmotor draaide netjes rond, alleen lijkt het alsof er niet gevonkt wordt. Benzine krijgt die genoeg, dus dat moet het probleem niet zijn ... (oftewel: de problemen zijn nog als voorheen, als toen de electronische ontsteking er niet in zat.)
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb het allemaal gedaan, maar ik had geen spanning meer op de accu om de afstelling te controleren .... ik heb dus zondagavond een sleepje richting ..., van de oudste eendengarage van Nederland gekregen en die kijkt er vandaag of morgen even naar.
Wel grappig: toen ik zei dat er een 123 op zat was hij er niet erg over te spreken. "Gewoon puntjes, die kunnen tenminste gewoon kapot gaan! Als je 123 kapot gaat, sta je!"
Maar tegelijkertijd zei hij ook dat hij ook wel met zn tijd mee moest gaan!
Geweldig, echt een 2cv-liefhebber van de oude stempel!
Ik hoop dat ik de eend morgen weer kan ophalen! Het heeft veels te lang geduurd allemaal!
Punky: Naam verwijderd i.v.m de reclame regels!
Wel grappig: toen ik zei dat er een 123 op zat was hij er niet erg over te spreken. "Gewoon puntjes, die kunnen tenminste gewoon kapot gaan! Als je 123 kapot gaat, sta je!"

Ik hoop dat ik de eend morgen weer kan ophalen! Het heeft veels te lang geduurd allemaal!
Punky: Naam verwijderd i.v.m de reclame regels!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het eendje rijdt weer en beter dan ooit! Ik hoop nu dat ik alles goed heb gemonteerd, maar ik vertrouw er gewoon op!
En wat loopt die nu moooooi!
:D:D:D:D