2CV6Spécial gecrashed :s
-
- Beginner
Zo, even een update...
De twee bakkies volledig gedemonteerd, alles wat stuk is wordt vervangen door stukken van de donor op het orginele chassis, hebben vrij veel dubbel dus het mindere vervangen door de betere kwaliteit en aansluiten die handel..
Hebben nog een paar knelpunten maar die zijn er om op te lossen zeker
Tot zover:
De twee bakkies volledig gedemonteerd, alles wat stuk is wordt vervangen door stukken van de donor op het orginele chassis, hebben vrij veel dubbel dus het mindere vervangen door de betere kwaliteit en aansluiten die handel..
Hebben nog een paar knelpunten maar die zijn er om op te lossen zeker
Tot zover:
Laatst gewijzigd door Darknfaster op za 25 okt, 2008 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Oltskoel Toehorstpauwerd Boembastik Kabrijolèt Stailin'..
-
- Beginner
Remleiding was bij rechterachterwiel gebroken, die draagarm van het wiel daar helemaal krom, koets krom, balk tussen stuur en rechtervoorwiel krom, deuren en rechterachterspatbord uiteraard niet meer te gebruiken.
Deze zijn eig de grote (voor zover ik weet toch) punten die moesten aangepakt worden, dan nog ettelijke kleine dingen maar die werden gemakkelijk vervangen..
Alles is ondertussen vervangen zoals je kan zien.. reacties altijd welkom..
Deze zijn eig de grote (voor zover ik weet toch) punten die moesten aangepakt worden, dan nog ettelijke kleine dingen maar die werden gemakkelijk vervangen..
Alles is ondertussen vervangen zoals je kan zien.. reacties altijd welkom..
-
- Beginner
Echt niet normaalbackfire schreef:handig he zo'n geit.
Ik zou het niet direct op mijn eentje kunnen maar met een opa die meer dan 60 jaar mechaniek ervaring heeft is het eigenlijk een eitje..
Die foto zonder koetswerk werd zo mijn achtergrond
-
- Beginner
Oh ja, dat onderdeel dat je op de derde foto ziet.. daar moet normaal nog zo'n "deksel" op komen..
Op de foto is het rechts voor maar bij datzelfde onderdeel rechtsachter zitten we eig wat vast.. we krijgen dat 'deksel' er onmogelijk opgeschoven.
Een serieuze klop opgeven durfden we niet wegens niet weten of het kwaad kon.. iemand hier raad voor?
Op de foto is het rechts voor maar bij datzelfde onderdeel rechtsachter zitten we eig wat vast.. we krijgen dat 'deksel' er onmogelijk opgeschoven.
Een serieuze klop opgeven durfden we niet wegens niet weten of het kwaad kon.. iemand hier raad voor?
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Beginner
Nee niet plastiek, ken de benaming er niet van..joe_catchou schreef: maar deksel welk onderdeel bedoel je dan het platiek deksel op de achter as ???
Het is een tamelijk zwaar, rond, soort van deksel, waaraan je je wielen vastmaakt, en dat rond je remsysteem bij je wielen op wordt geschoven (op dat ding van foto 3).. en voorlopig kregen we het er maar half opgeschoven.
Edit: Op foto 3, vanvoor dus, bestaat dat onderdeel precies niet zie ik .. maar het gaat dus om die locatie maar dan rechts achter..
Edit: Op foto 11 kan je zien waar het om gaat
-
- Gebruiker
- Contacteer:
-
- Beginner
- André Post
- Heavy user
-
- Belgisch Meester Lasser
- Contacteer:
-
- Beginner
Yup is vervangen, hadden wel serieuze moeite met dat ding eraf te krijgen.. het zit er ook 'conisch' op als ik me goed herinner..joe_catchou schreef: is trouwens die stuurstang ook vervangen mag hopen van wel die zag er toch deftig krom uit .