startprobleem met warme motor

Startproblemen? Vraag hier om je oplossingen.
Gebruikersavatar
Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner
Berichten: 2885
Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
Locatie: Hongarije

Bericht door Gerard2cv » ma 3 nov, 2008 07:42

Mijn ervaring is,om de punten op 0,45mm te zetten,waardoor de contact-
hoek kleiner wordt(dus de tijd dat er stroom door de bobine loopt) en daar-
door dus minder warm wordt.Het nadeel van de punten is dat het fiber
nokje in het begin iets inslijt er daardoor komen de punten te nauw te staan,met als gevolg een te hete bobine en dus slecht warm starten

burtonbouwer
Beginner
Beginner
Berichten: 33
Lid geworden op: do 7 apr, 2005 15:33
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Bericht door burtonbouwer » ma 3 nov, 2008 11:04

Ik heb een nieuwe bobine liggen die is geproduceerd in Argentinie, zo staat er op de doos; deze moet ik nog steeds inbouwen. Is deze bobine danvan mindere kwaliteit?
AS BUILT & IN OPERATION
Burton 590 hit the roads since 29 juni 2006
http://www.burtonbouw.nl

Gebruikersavatar
Gerard2cv
Super eendkenner
Super eendkenner
Berichten: 2885
Lid geworden op: za 22 mar, 2003 10:57
Locatie: Hongarije

Bericht door Gerard2cv » ma 3 nov, 2008 11:56

Her lijkt me niet,als je bedenkt waar Citroën zijn onderdelen allemaal
heeft laten maken,Het werkt bij zo'n fabriek echt om 10de van centen.
Zo werkt het tegenwoordig met alle autofabrikanten.

Plaats reactie