Standverwarming
Standverwarming
Vanmorgen stapte ik in mijn auto en tegen de tijd dat ik op mijn werk was had ik het eindelijk warm.
Toen bedacht ik mij dat ik een keer een iemand met een soort standverwarming onder zijn motorkap heb gezien. Nou heb ik een op standverwarming gegoogled en wat ik gezien heb lijkt mij allemaal een beetje over the top voor een eend.
Heeft iemand van jullie al een keer hetzelfde idee gehad en is met een goedkope creatieve oplossing gekomen?
Bedankt voor tips
Toen bedacht ik mij dat ik een keer een iemand met een soort standverwarming onder zijn motorkap heb gezien. Nou heb ik een op standverwarming gegoogled en wat ik gezien heb lijkt mij allemaal een beetje over the top voor een eend.
Heeft iemand van jullie al een keer hetzelfde idee gehad en is met een goedkope creatieve oplossing gekomen?
Bedankt voor tips
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Als je de originele bank of stoelen gemonteerd hebt, zet er dan een stuk karton onder dat de lcuht langs je rug omhoog wordt gestuwd ipv de achterbak. Dit schijnt al een heel stuk te helpen. Een blower in een van de kachelslangen, wil ook een betere warmtedoorvoer verzorgen.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Heb voor de geintereseerden bij conrad at low-budgetoplossingen gevonden onder kopje Klimaatregeling
Ik ga het iig proberen
EDDI
Ik ga het iig proberen
EDDI
-
- Gebruiker
-
- Heavy user
een kennis uit zweden heeft in zn aca electrische verwarmings elementjes /matjes in zn stoelen v/d aca gezet. een soort electrische deken voor je stoelen zeg maar.
een stand kachel is leuk, maar dan moet je je auto ook beter isoleren. als ik zie hoe snel mijn auto afkoelt als je na een flinke rit (waarbij die behagelijk warm is geworden) stil staat met motor af....
tip voor isolatie: wollen dekentje tussen je dakspanten frotten! wereld van verschil! ik wil voor dit doel een keer een dekentje speciaal op moet maken met drukknoop bevestiging ofzo.
een stand kachel is leuk, maar dan moet je je auto ook beter isoleren. als ik zie hoe snel mijn auto afkoelt als je na een flinke rit (waarbij die behagelijk warm is geworden) stil staat met motor af....
tip voor isolatie: wollen dekentje tussen je dakspanten frotten! wereld van verschil! ik wil voor dit doel een keer een dekentje speciaal op moet maken met drukknoop bevestiging ofzo.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction