maxi cosi in eend/dyane
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
maar dan had je gordels die ook van achter kwamen? want bij heupgordels voorin heb je toch wel die sluitingen die op een hard steuntje staan? (dat ze rechtop blijven staan zegmaar) bij een achterbank gaat dit toch niet? daar heb je van die sluitingen nodig die weer aan een stuk gordel vastzitten toch?Hanzzl schreef:Mijn achtergordels komen uit een eend die verbouwd werd tot Burton. Ze waren ineens overbodig! Doe eens een oproepje op de markt alhier.
ik moet eerlijk zeggen nog nooit daadwerkelijk achtergordels in een eend gezien te hebben, dus dacht (ten onrechte?) dat dat zoeken naar een speld in een hooiberg was.
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
er gaat ooit een gs break komen, maar daar moet je volgens mij ook zelf wat in knutselen. en ach veiligheid... 50% van de veiligheid hangt af van degene die achter het stuur zit. ik denk niet dat dat aspect voor michelle de reden gaat zijn een andere auto te kopen (de pest is ook, dat het of, of is en niet en, en) de ruimte en de looks van een gsbreak daarentegen....David Pouw schreef:Over het algemeen geven Mama's heel snel WEL toestemming als het om veiligheid gaat
Dus...ik zou het wel weten, ben zelf nog steeds verliefd op CX en.
suc6 iig
greetz david
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Hanzzl69
- Spelleider Forum Trofee
- Berichten: 1712
- Lid geworden op: zo 30 mar, 2003 13:58
- Locatie: Ergens in't midden
- Contacteer:
En daarom hebben we om Fien heen de laatse auto van mijn onderschrift er bij genomen. Op naam van mama. Citroen viel met twee modellen (Xantia break en XM break)toch af. Mama´s wil is ff wet.David Pouw schreef:Over het algemeen geven Mama's heel snel WEL toestemming als het om veiligheid gaat
Hanzzl69
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
Ex eigenaar van een 2cv6 Club, 1985
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
als ik mocht kiezen tussen de door jouw beschreven citroens en de volvo had ik ook voor de volvo gegaan. qua breaks 1 van de mooiste breaks ever. de xm berline had ik over gaan twijfelen, maar bij de break vind ik de kont niet mooi terwijl deze bij de berline juist zo mooi is.Hanzzl schreef:En daarom hebben we om Fien heen de laatse auto van mijn onderschrift er bij genomen. Op naam van mama. Citroen viel met twee modellen (Xantia break en XM break)toch af. Mama´s wil is ff wet.David Pouw schreef:Over het algemeen geven Mama's heel snel WEL toestemming als het om veiligheid gaat
ik hoop echt dat bij ons de gs break er ooit gaat komen
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
Zo, volgens mij had ik een raak puntje te pakken met MAMMA'S en auto's.
(Gezien het aantal gebruikte quotes )
Zelf, in zeer nauw overleg met mama, een tweedehands Renault Espace aangeschaft. Niet het huidige model, maar het vorige model. Huidige model vind ik spuuglelijk. Wat een zalige auto! Heeft de 2,2 dci motor.
Greetz david
(Gezien het aantal gebruikte quotes )
Zelf, in zeer nauw overleg met mama, een tweedehands Renault Espace aangeschaft. Niet het huidige model, maar het vorige model. Huidige model vind ik spuuglelijk. Wat een zalige auto! Heeft de 2,2 dci motor.
Greetz david
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
goed, hier gaat er voorlopig geen andere auto komen. ben dus nu aan het kijken of er uberhaupt kinderzitjes bestaan die met een heupgordel op de achterbank vast te maken zijn. ik heb er 1 op MP gevonden, maar dat is dan ook echt een stoeltje wat ik niet vertrouw.
als ik de handleiding van bijv. de (nieuw leverbare) maxi cosi priori lees, MOET deze met 3 puntsgordel bevestigt worden, maar als ik het plaatje zie, gaat het gordeldeel wat naar boven gaat, praktisch door het hetzelfde punt, als het gordel deel dat naar benden gaat. uiteraard moet eea wel een beetje veilig, maar als ik dit zie dan vraag ik me af... is een heupgordel niet net zo veilig?
als ik de handleiding van bijv. de (nieuw leverbare) maxi cosi priori lees, MOET deze met 3 puntsgordel bevestigt worden, maar als ik het plaatje zie, gaat het gordeldeel wat naar boven gaat, praktisch door het hetzelfde punt, als het gordel deel dat naar benden gaat. uiteraard moet eea wel een beetje veilig, maar als ik dit zie dan vraag ik me af... is een heupgordel niet net zo veilig?
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
-
- Regelmatige poster
- Berichten: 189
- Lid geworden op: zo 25 apr, 2004 22:02
- Locatie: Born
- Contacteer:
Hoi
Wij hebben de Maxicosi Tobi de voorganger van dit stoeltje. deze stoel moet ook met een driepunt gordel worden vastgezet, en dit lijkt mij ook wel zo veilig. Omdat het stoeltje op zichzelf een beetje topzwaar aan voelt. Zit dan nu wel niet in een eend maar alleen met een heupgordel is erg onstabiel in de bochten.
Groeten Jimmy
Wij hebben de Maxicosi Tobi de voorganger van dit stoeltje. deze stoel moet ook met een driepunt gordel worden vastgezet, en dit lijkt mij ook wel zo veilig. Omdat het stoeltje op zichzelf een beetje topzwaar aan voelt. Zit dan nu wel niet in een eend maar alleen met een heupgordel is erg onstabiel in de bochten.
Groeten Jimmy
Even geen 2cv
ik heb al drie kinderen lang een priorie in de auto en die staat in een heup gordel net zo strak als in een driepuntsdyane_maniac schreef:goed, hier gaat er voorlopig geen andere auto komen. ben dus nu aan het kijken of er uberhaupt kinderzitjes bestaan die met een heupgordel op de achterbank vast te maken zijn. ik heb er 1 op MP gevonden, maar dat is dan ook echt een stoeltje wat ik niet vertrouw.
als ik de handleiding van bijv. de (nieuw leverbare) maxi cosi priori lees, MOET deze met 3 puntsgordel bevestigt worden, maar als ik het plaatje zie, gaat het gordeldeel wat naar boven gaat, praktisch door het hetzelfde punt, als het gordel deel dat naar benden gaat. uiteraard moet eea wel een beetje veilig, maar als ik dit zie dan vraag ik me af... is een heupgordel niet net zo veilig?
heb in de eend op de achterstebalk boven de achterbank bevestigingen gemaakt voor driepuntsgordels maar voor dat ik de gordels erin had was het vrouwtje zwanger van de derde.
nu heb ik het spul er weer uit en 3 driepunts gordels achterin de HY gemaakt
ben nog aan het denken over hoe ik het in de mehari moet oplossen
-
- Heavy user
- Berichten: 2930
- Lid geworden op: wo 4 feb, 2004 20:36
- Locatie: amsterdam
kreeg net een mailtje van een vriendin in dezelfde situatie, samenvatting: de MC priori mocht vroeger met heupgordel, nu niet meer. anwb bevestigde dat de priori in die tussentijd niet veranderd is!!! MAARRRR verzekeringstechnisch mag je dus een nieuwe MC priori niet met een heupgordel bevestigen!
dus je zou een oude moeten zoeken die volgens de gebruiksaanwijzing nog met heupgordel bevestigd mag worden. maar ze raden eigenlijk af om een stoeltje ouder dan 5 jaar te gebruiken
dus je zou een oude moeten zoeken die volgens de gebruiksaanwijzing nog met heupgordel bevestigd mag worden. maar ze raden eigenlijk af om een stoeltje ouder dan 5 jaar te gebruiken
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction