stuurproblemen in Marokko....
-
- Heavy user
-
- Beginner
- Contacteer:
Hier in Marokko kan ik geen nieuwe fuse vinden. Ik heb al rondgevraagd...
Ik heb net al gelezen dat het vervangen wel een klusje is. Maar dat kan ik natuurlijk wel
Begrijp ik goed dat wanneer je een fuse eruit slaat deze beschadigd raakt en er dus ook niet meer in gaat?
Anders moet ik een andere oplossing vinden om hem toch soepel aan het beweget te krijgen....
Ik heb net al gelezen dat het vervangen wel een klusje is. Maar dat kan ik natuurlijk wel
Begrijp ik goed dat wanneer je een fuse eruit slaat deze beschadigd raakt en er dus ook niet meer in gaat?
Anders moet ik een andere oplossing vinden om hem toch soepel aan het beweget te krijgen....
-
- Heavy user
-
- Beginner
- Contacteer:
Hij werkt weer!
Ik heb de twee levieren, of hoe heten ze ook al weer, de korte stuurstangetjes goed gesmeert en de srchoef iets losser gezet. ik heb de fuse ook verwarmt en flink aan ligen bewegen, sturen........ en nu gaat hij wel weer soepel! tenminste met het stuur. want het wiel zelf kan ik maar met moeite draaien met de hand als ik het levoer los heb...
maar hij stuur weer dus ik ben blij!
bedankt!
maar hij stuur weer dus ik ben blij!
bedankt!
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Check misschien ook eens de torsiebouten die dwars door je chassis gaan. M'n 2cv stuurde vorig jaar plots ook veel zwaarder, bleek dat links beide torsiebouten waren afgebroken in het chassis. De kans is heel klein dat dit bij jou ook het geval is, maar eens checken kan nooit kwaad.
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/