Granny's verjongingskuur
-
- Veelvuldig poster
Kan het op zijn minst proberen met de hoezen
lukt het niet, kan ik altijd nog nieuwe bekleding bestellen in een ander kleurtje
Dan worden het gewoon kussentjes erop in de originele stof 
Rubbers zijn inderdaad op de meeste plaatsen nog goed, heb ook een behoorlijk aantal reserve liggen. 1 van die matjes is kapot, maar dat valt ook nog te repareren, als ik het goed bekeken heb..

Rubbers zijn inderdaad op de meeste plaatsen nog goed, heb ook een behoorlijk aantal reserve liggen. 1 van die matjes is kapot, maar dat valt ook nog te repareren, als ik het goed bekeken heb..
2cv Vert Tuilleries 1975
-
- Addicted user
- Contacteer:
Inderdaad heb ik nagetekend, en voor de moeilijke stukken heb ik gewoon wat plakfolie gebruikt, deze met een scherp mesje uitgesneden en vervolgens op traceerpapier geplakt. Voor de achterbank heb je namelijk 2 lastige stukken, de zijkant van de rugleuning en onderdaan de zijkant van de rugleuning heb je een los stukje ingezet om de ronding van de leuning en de buis te kunnen maken. Meeste kun je wel zien in mijn topic zelf stofferen.
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Op Spa heb ik hem ook al gespot. Was toen nog wel wat cynisch, maar hij heeft wel een klein uur in de auto gezeten om naar racende eendjes te kijken, dus er is hoop.Anne schreef:Ohja, onze grote mini-liefhebber heeft ook geholpennog even en hij is ook om

PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!