Om nog even in te haken op een oud verhaal.
Tectyleren moet toch om de zoveel jaar herhaald worden. Betekend dit dan ook dat je heel je koets er weer vanaf moet halen? Of is het een kwestie van vogelen en hopen dat je op de juiste plekken terecht kan komen?
antiroest behandeling chassis
-
- Moderator
Tectyl droogt en krijgt uiteindelijk kleine scheurtjes in het oppervlak. Herhalen om de 2/3 jaar is dus wenselijk. Je hoeft niet je koets er af te halen, de meeste tectyleergaten kun je zonder demontage ook wel bereiken.
Je banken er uit halen en je deurpanelen er uit halen of afplakken scheelt poetswerk!!
Je banken er uit halen en je deurpanelen er uit halen of afplakken scheelt poetswerk!!
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Bertje Beige
- Veelvuldig poster
Heeft er ook iemand ervaring met Rofix van Pieter Paint?
Ik ben een acadiane aan het behandelen met RX en daatvoor leek een tectyl spuit mij wel handig, zo'n ding waar je bussen onder kan schroeven.
Zo'n ding besteld, nou zit daar dus een bus Rofix bij, maar ik weet niet of het verstandig is om het met RX te gebruiken.
Ik ben een acadiane aan het behandelen met RX en daatvoor leek een tectyl spuit mij wel handig, zo'n ding waar je bussen onder kan schroeven.
Zo'n ding besteld, nou zit daar dus een bus Rofix bij, maar ik weet niet of het verstandig is om het met RX te gebruiken.
2CV6club1983-acadiane1985-azu1962