Roest op koplamp
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
-
- De Forumbelg
Niet zo heel erg lang. Waar je roest ziet, zit er geen chroom meer. Roest duwt het chroom weg en er ontstaat een gat waar bloot en onbehandeld metaal aan de buitenwereld wordt blootgesteld.Erasmo schreef:En hoe lang blijft het dan weg?Michiel van G. schreef:Die roest is trouwens vrij eenvoudig met een kleine hoeveelheid staalwol weg te poetsen. Zo doe ik het ook altijd bij mijn chromen fietsstuur
Gewoon nieuw kopen is het beste, ze maken ze toch opnieuw.
Yannick
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
Hmm mijn 2cv is matzwart met een rollertje gemaakt door de vorige eigenaar dus het zou opzich zo een rat kunnen wordenSpookeend schreef:Nog even buiten laten liggen als je ze dr af hebt, lekker laten roesten, blanke lak erover, klaarErasmo schreef:Ik heb een bod uitgebracht, hier nog wat foto's van de lampen:Rossero schreef:Ik zie ze net op het niet nader te noemen grootste internet magazijn van nederland voor 17,50 euro per stuk aangeboden. Deze op marktplaats zijn nieuw maar toch 2ehands, dus ik denk zo'n 30 euro max. En dan is roest (iig daar) dus verleden tijd. Opnieuw verchromen is duurder en oplappen is gewoon uitstel.
Er komen voorlopig iig nieuwe op.
-
- Gebruiker